Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg går på pilla, men har vært litt sløv i det siste. har ikke tatt den til faste tider som jeg pleier... Nå er det en uke til mens og jeg har murringer, oppblåst mage, er helt dilla på mat (spiser HELE tiden) og sover masse, Kan man virkelig få symtomer allerede etter 1 uke som gravid?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Ja. Du kan være gravid. eller: Nei, Du kan ikke være gravid. Ta en test og finn det ut
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Signerer 15.06! Ta en test da vell !
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Kan jeg bare ta en test når som helst? burde man ikke vente så så lenge hvis man ikke får mensen osv...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Hvis du tror at en test ikke kan gi deg svaret, hvorfor tror du at VI kan gi deg svaret? Klart du kan være gravid hvis du er seksuelt aktiv og ikke har brukt prevensjon slik du skulle.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Du kan også være gravid om du er seksuelt aktiv og har brukt prevansjon slik du skulle. Tough world. Ta en test.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 men kan man føle at man er gravid om det bare hat gått en uke? jeg er 16 år og vet ikke så mye om dette. syntes det er utrolig mange sure folk her inne.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Nei nei. Ingen sure folk her. Bare masse svar til DOMME spørsmål! Å du lille jente på 16 år. SKAFF DEG PREVANSJON! Som er sikker !
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Det er mange som blir sure fordi det kommer slike spørsmål hele tiden, og det er helt umulig å svare på om noen andre er gravid. Bortsett fra de som er synske, da.... Men nei, man kan ikke "føle" at man er gravid før forventet mens, IMO.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 Ja, du kan føle deg gravid etter en uke, etter en dag, om du er gravid eller ikke! Kroppen kan lure deg, du kan innbille deg ting. Men herregud, du vil ha svar på om du kan være gravid eller ikke? Nå er vi desverre ikke en gjeng med spåkoner her inne (noen tror de er men..), så vi kan ikke svare deg, du må nok TA EN TEST!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Ja jeg skal ta en test imorra jeg. t
Gjest Ambivalent Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 Herregud folk er så kjipe, jenta er bare 16 år, ikke alle VET alt om graviditet og hun er sikkert usikker. Man må vente en stund før en test kan vite sikkert og da er det ikke rart hun lurer på hva symptomene betyr. Til HI, ja du kan kanskje være gravid, men ingen av oss kan vite sikkert. Vent til den dagen du venter mens, kommer ikke mensen til "vanlig" tid, tar du en test, bare den kan si deg sikkert om du er det. Viser testen at du ikke er gravid, men mensen kommer fortsatt ikke, da venter du noen dager og tar en ny test. Lykke til, håper for din del ifht din unge alder at du slipper å forholde deg til en graviditet enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå