Gå til innhold

...og søndagsmiddagen blir:


Anbefalte innlegg

Skrevet

*trommevirvel*

 

Ribbe på ekte julevis!

 

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kyllingkjøttdeig, ris og hollandaise saus

Skrevet

Svinekoteletter, potetmos og kokte grønnsaker.

Skrevet

Helstekt ytrefilet av okse og fløtegratinerte poteter

Skrevet

i dag blir det noe så enkelt som lapskaus med pølse i og flattbrød til :)

Skrevet

Vet ikke.

Skal til mamma og spise

Skrevet

Har kyllingrester fra en landkylling vi hadde på fredag. Så tenkte å lage en salat med restene av den:-)

Skrevet

biff stroganof med ris og salat:)og peppersaus.ungene skal spise fiskeboller i hvitsaus

Skrevet

Skal ut på tur og grille pølser, så her blir det hotdogs.

Skrevet

Gryte med reinskav- tilberedt av sambo, gleder meg:)

Skrevet

Ovnsbakt laks, men godt krydder på. tilbehør er rømme, poteter, gulrot og agurk i lake :D Nam. Og det beste er at mannen diskar opp :)

Skrevet

Sosekjøtt av hjort, poteter og grønsaker. Og creme brulee til dessert. nammm

Skrevet

Kjøttkaker, mandelpoteter,makaroni,fløtesaus og tyttebær:-)

Skrevet

hos svigers!

YEEEEEEAAAH!

 

Hilsen ho som var litt på fjortisfylla i natt

Skrevet

I dag blir det kyllingfilet, ris , salat, soppstuing og soppsaus.

YUM!

Skrevet

Spareribs, maiskolber, pommesfrites og agurkstave.

 

Har lyst til og grille, men grillen er dekket med 1 meter sne!!

Skrevet

hjemmelaget lapskaus fra i går, mamma som har laget :)

Skrevet

Det var voldsomt til flotte middager her da! Jeg tror det blir kjøttkaker i saus og potetmos, men vi får se... Kanskje det bare blir en suppe.

Skrevet

Fiskesuppe med laks og reke+ grove rundstykker..:)

Skrevet

Her blir det oksesteik :) Skal ha Ribbe imorgen!

Skrevet

Varme horn til sen lunsj, tandori kylling til sen middag.

Skrevet

bbq marinert biff, ytrefilet av svin, peppersaus, pomfri og ris:-D Gleeeder meg:-))

Skrevet

Ble ribbe, medisterkaker, surkål og full pakke her idag også:-)

Skrevet

Det ble tunfiskbiff med apelsinsaus, dampet squash og små poteter, med en flaske hvit Burgund. Gutten så ut til å like tunfisken, og varmet etterhvert opp til squash, som han inntok delvis samtidig som han fikk cottage cheese med blåbær til dessert.

 

Nå er det legging (Pappas jobb) og oppvask (min jobb, men jeg sitter jo foran pc-en...), deretter skal vi avslutte vinflasken med avis/blad. Tror vi hopper over dessert, vi hadde kakao på kafé tidligere i dag.

 

Jeg elsker å lage mat, og liker å lage en bedre middag en gang i uken, blir som regel søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...