Liten på jord, stor i ord Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Vi lurer på å bytte ut vår Ford Focus til VW Passat, 2008 modell. Noen her inne som har den bilen og kan komme med gode/negative erfaringer?
Liten på jord, stor i ord Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 28. februar 2010 erfaringer MED den bilen, selvsagt..
Karoline's*mamma Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Vvi har den bilen (stasjonvogn), og er kjempe fornøyd. Startar alltid, god plass i heile bilen og meget god å køyre. Det er også plass til 3 barneseter i baksete, noko som det sjelden er på vanlige stasjonsvogner. Har ingen negative ting å påpeike, som eg kjem på no.. Før vi kjøpte bilen, prøvde vi mange typar, og vi vart rett og slett mest fornøyd med den. E ein grunn til at det er den mest solgte bilen.
brooklyn Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Signerer alt over her. Rikelig med plass, god å kjøre. Jeg er kjempefornøyd med bilen min!!!
ToPrinsesser<3 Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Vi har en 2007 modell, og er veldig fornøyd med den. God plass og bra å kjøre. Eneste minuset er at "alle" kjører rundt i Passat stasjonsvogn :-) Dere gjør et godt og trygt valg.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Enig! Vi er superfornøyd med bilen. Har nesten ikke vært noe å gjøre på den heller og den er 9 år gammel nå. Vi tenker ikke på å bytte den ut engang. Nesten litt surt å skulle ha den på service nå,men ser jo hvor mye andre bruker på å fikse bilene sine... God plass og god å kjøre. Eneste er vel at det er mange som har den ja;-)
Har 2 jenter Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Vi har akkurat byttet ut focusen til passat firehjulstrekker .Har faktisk ikke sett den enda, siden mannen dro rett på fjellet med den. Men han stråler som en sol når han snakker om den. Er hvis MYE bedre å gjøre enn focusen.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Vi hadde den før. God bil, eller mye bil for pengene heter det vel:)
trolla <3 <3 Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 signerer alle over her.. Det at "alle kjører rundt i passat" er det jo en god grunn til Det er en bra bil!
Liten på jord, stor i ord Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2010 Takk for alle tilbakemeldingene! Det blir nok en Passat, ja!
Gjest Sauen og ungene Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Vi har hatt to passater, og har vært ganske fornøyd med dem. God plass og gode å kjøre. Eneste minuset var at vi hadde endel tekniske problemer med våre. Og så sier maaange at man ikke bør kjøpe passat fra før 2002, for dem er det ofte mye problemer med. Så jeg ville gått for en nyere ihvertfall =)
klg,2 boys now:) Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 er gode og populære biler,med god plass.men hvis jeg skal si noe negativt så må jeg si at jeg synes den er bærer preg av at den er litt "billig".litt skranglete.men så er jeg vant til audi som er enn mye mere kompakt bil,men en god del dyrere...desverre å med mindre plass:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå