Gå til innhold

Jeg er så gla jeg ikke skal ha flere barn !!!


Uro4

Anbefalte innlegg

for jeg HATER nattevåk ... Tre timer var snuppa våken i natt...Prøver å vende henne av med flaske så tidlig på natten...

Det går meg på nervene og jeg er helt ødelagt etter noen netter med MYE våking...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg. Nå er vi heldigvis ferdig med nattevåk for nå og nyter hver natt jeg kan få søvn og kan fungere nesten normalt på dagene igjen. Gruer meg allerede til de første månedene med evt nestemann. Jeg er totalt søvnavhengig og veldig dårlig på nattevåk. (Og mannen driver og fabler om 4 barn til... gjeeesp).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare fått en...men jeg er så sinnsykt søvnavhengig, at det blir leeeeenge til jeg eventuelt får nr to!! Vår er heldigvis ganske rolig om natta nå, men de seks første månedene var grusomme i henhold til nattesøvn! Så lykke til videre, og håper snuppa snart begynner å sove bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg vil ha flere... Tror jeg. Bare det at jeg er den eneste i vårt forhold som vil det. Mannen mener to er nok.

 

Kunne tenkt meg mer søvn ja. Kan ikke akkurat si at jeg fortsatt lever på at han sov som en stein de første tre månedene. De fem siste veier liksom litt tyngre... Hehe. Men man glemmer det fort når de endelig begynner å sove ordentlig! Bare håper at det ikke blir så lenge til nattesøvnen slår til igjen her...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... foreløpig bare jeg som her skikkelig gæærn, og får to så tette ;o) Lurer noen ganger på hva vi har begitt oss inn på, men nå er det for seint å snu... hehe. Jaja skal man ha småbarn, er det like greit å smelle til med det samme.

 

Kan ikke si jeg gleder meg til et nytt år med nattevåk nei, er jo ikke helt ferdig med nattammingen på lille tryll enda heller....

Blir nok tøffe tak :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...