Gå til innhold

Har et spørsmål til dere med to tette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ca. 2 år når han blir storebror på august. Men hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe søskenvogn..bare søskenbrett eller noe lignende. Noen med erfaringer på dette området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har to tette, mine er 20mnd og 9 mnd, og begge sitter i søskenvogn,og kommer til og gjøre det en stund til ja :) veldig praktisk, siden en to åring blir anske fort sliten i beina :)

får nå 3 tette, tredjemann kommer i mellom bursdagen til guttene mine :)

Skrevet

18 mnd mellom mine og brukte tvilling/søskenvogn masse. Hadde ikke kommet meg særlig rundt uten, så anbefaler det altså=)

Skrevet

blir nesten 3år mellom våre så ikke så tett.. men vesla her brukte så å si aldri vognen sin etter hun passerte 2år.. uansett om vi skulle gå langt nektet hun å sitte i vogn, hun skulle bare gå selv..

så jeg ville nok ikke kjøpt søskenvogn, ville kjøpt søskenbrett å om du blitselig skulle se at behovet var der, kan man jo kjøpe en slik billig søskenvogn...

Skrevet

Det blir 23 mnd mellom mine, og eg har så godt som bestemt meg for å kjøpa vogn. Spurte på eit anna forum, og der sa ALLE at dei brukte vogna masse til begge to, og at ein toåring er for liten til å stå lenge på eit sånt brett.

Skrevet

Ang ståbrett... sjekka pris på det på en lokal butikk, kr 1000.- !!???? Kan likegodt kjøpe en brukt søskenvogn til tusenlapen da....så jeg ser det an... og et sånn søskensete kostet 700... blir 1,5 år mellom våre da, tenker vi ser det an og ser hvilket behov som melder seg etterhvert....kanskje litt tidlig for en på halvannet år å stå på brett likevel...og sove gjør han sansynligvis litt på dagtid ennå når nestemann kjem....

Uansett, vi kjøper når vi ser behovet- dumt å "forkjøpe" seg på forhånd;)

Spørs jo hvor mye og hvor og når man er ute å triller da:) Folk er forskjellige o har ulike behov, så syns det er vanskelig å vite før man står oppi det sjøl....

Skrevet

Jeg har en på havlvannet og en på tre og har brukt søskenvogn mye. Kunne kanskje klart meg uten, men det hadde blitt masete, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...