Gå til innhold

Melde meg på her :D


Miessi

Anbefalte innlegg

Fikk en liten overraskelse i dag. Har hele uken kjent at mine bryster er bittelitt ømme. Har tenkt hele tiden at det må være pga at mensen skal komme i dag, men innerst inne har jeg ønsket at mensen ikke kommer. Så jeg bestemte meg å ta en test av morgen urinen (for den gir vist best utslag), å sannelig kunne jeg se en svak strek og en sterk. Tok en til bare for å forsikre meg på at det er sant, å det var det. :D I følge termin kalkulator så har jeg termin 10. november. Har jo gått rundt å ønsket meg en liten nesten ett år nu..

 

Har vært gjennom en grusom SA i november, var kommet til uke 7-8. Forholdet våres var nesten over og jeg sto alene med alle følelser. Har vært nesten "full" siden det hendte og først nu i slutten av januar så har jeg kommet over sjokket.

 

Så dette passet utrolig bra nu, forholdet våres er endelig i orden og alt er bra. Men jeg er selvfølgelig utrolig redd for å miste igjen. Håper virkelig at alt går bra denne gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit du og ;-) Jeg har foreløpig termin 9 november, gleder meg veldig, men også nervøs at noe skal skje.

 

Håper alt går bra for deg denne gangen, krysser fingrene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, og gratulerer så masse med graviditet :) Jeg er i uke 5, min første graviditet. Så veldig spent jeg også, vi får krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at alt går bra med oss alle :)

Gleder meg kjempe masse til at det skal vokse noe inni oss :)

Er kjempe gla over dette, har såå lyst å fortelle noen, men trur jeg skal vente til jeg får tatt ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også veldig lyst å fortelle, men vi skal prøve vente til uka 12 iallfall. Fikk mage veldig fort sist, så håper den holder seg roligere denne gangen så ikke noen ser noe..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra og velkommen!

 

Det er visst mange av oss som er nervøse disse første ukene. Jeg også, huff. Nå har jeg heldigvis vært forskånet for SA og slik (bank i bordet), men det er så tidlig i graviditeten, og jeg har jo ikke gjort dette før, og så hører man om så mye som kan gå galt også også... men jeg tror vi bare må satse på at det går bra med oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi må bare satse på at alt går bra :-)

Jeg unner absolutt ingen å gå gjennom en SA, det er bare helt forferdelig når man har ønsket barn lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...