venter på den lille :) Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Hallaisen:p Er i uke 20.. og her om dagen merketjeg først at ringen min var blitt strammene, vell vell tenkte jeg Men så bet jeg meg merke i at jeg har lagt på mm, det var mye meg 2 kg siden i forrige uke.. hmm, 2 kg, tenkte jeg, men pytt pytt Men igår kveld merket jeg plutselig at jeg har hovnet opp bak knærne, lignet vann-ansamling, og kjentes slik ut. (dere vet når man har vrikket foten sin og hovnet opp, slik vannansamling) Så det syntes jeg var ekkelt.. Idag morges skulle jeg se litt nermere, og synes kanskje jeg har fått pittelitt vann i fotene oxså. minimalt altså, men jeg merker det. men det bakom knærne plager meg! Vann allerede i uke 20, anyone????? :-)))))))) Er dette normalt?
Junibølle Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Tror det er helt normalt. Jeg trener 4 ganger i uken og drikker masse, men bruker jeg ikke støttestrømper en dag eller to, får jeg med en gang vann i beina og føler trykk. Ringene blir også trangere. I følge akupunktøren min er dette helt normalt, men kan være ubehagelig. Jeg vil anbefale deg å forsøke med støttestrømper, det holder sirkulasjonen i gang og forebygger vannansamling og åreknuter.
Junibølle Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg er forresten i uke 24 og har vært plaget med dette allerede i 10 uker.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 jeg er innom fra 3.tri, er 33 uker i morgen, Jeg fikk vann i beina allerede i uke 20. Det er normalt tror jeg, iallefall ikke farlig og det ikke er ekstremt mye. har hatt like mye vann i beina hele tiden siden det kom i uke 20. Ikke mer nå enn da. Så satser på at fingre og armer slipper unna vannet:) lykke til!
venter på den lille :) Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2010 takk for svaaaar :-))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå