Gå til innhold

Gi meg ditt beste tips til bursdags aktiviteter !! Jenter og gutter ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom igjen å la denne tråden bli laaang....

Vi pleier å bruke flasketutet peker på når vi åpner gavene. Sår ihjel litt tid også får alle sett hva som kommer fra hvem.

Ellers har snuppa vært i bursdag hvor de lagde masker...Det var VELDIG stas...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et år hadde jeg utebursdag for poden min.

Da grillet vi pølser over bål og lekte leker. Til slutt gikk vi et lite orienteringsløp i skogen og på enden av turen fant vi et tre som det vokste godteposer på ;o)

Var veldig stas!

Ellers har jeg laget pinjata til bursdag, kafébursdag hvor barna fikk utdelt "penger" da de kom og måtte handle seg drikke og mat.

Jeg har laget skattekart hvor barna gikk fra sted til sted for å hente ledetråder.

Osv osv..

Mange av de "gamle" lekene er fortsatt populære også ;o)

Skrevet

Har en mai-unge og har faktisk alltid vært heldig med været så vi kan være en del ute. De vanlige lekene er alltid populære, erteposer på blikkbokser, ringspill osv. Har også hatt skattekart for å finne godteposene, det var veldig gøy.

Snop (karameller o.l) inni ballonger er også gøy, du putter inni en karamell før du blåser opp og knyter. De små kan tråkke på ballongene for å finne "premien" mens de litt større kan f.eks kaste dartpiler på ballonger du har hengt ute på husveggen.

Tegne halen på grisen har gått igjen her mange ganger, det blir de visst aldri lei av.

Ellers er det viktig ar de får nok tid til frilek også, synes ofte det er det de helst vil jeg, utforske venners hus og leker på egenhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...