Mamman til prinsesse Malin Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Hvis vi får gutt skal han hete Tobias og hvis det blir jente har ikke bestemt oss ennå.. Hva skal deres hete?
Ronja&Odin Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 vi får en gutt og etter planen skal han hete Odin.. men gjenstår og se om han er en Odin når han kommer da:)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg aner ikke..men vil gjerne ha Saga om jente, og Heike om gutt..enten som for-eller mellomnavn. Femåringen syns Alexander Rybak er et knakende fint navn, det utgår gitt...så hittil heter babyen bare Spinnvill..
Corneliuss Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Ha ha, Solkira! Komisk. Og veldig søtt! =O)
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Jenta vår skal hete Leah Celine, tror mange ikke synes det er no stas... men Vi liker det så
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 hvis det blir jente; Tora Sofie - om vi får gutt vet vi ikke riktig.... Isaac, er på kanskje lista...
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Om vi får jente skal hun hete Lillian Sofia (aka lilja) og blir d gutt skal han hete Harald Emil
♥REBECCA♥ Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 gutten vår skal hete Nicolas Levi har fra før tre gutter, di heter isac elian, noah nathaniel og lucas alexander
NitaMora Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 Vi får jente og vi har landet sånn høvelig på Mie Alexandra
Løvebakken Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Vi har bestemt oss, men er litt hemmelighetsfulle da vi ønsker et navn ikke så mange andre har. =) Guttenavnet og jentenavnet har lik "rot" men ulik endelse. Fine og litt annerledes navn uten å være for sære etter vår mening.
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 Aijla om jente her og Mihkkal om gutt. Spent på hvem som bor inni der. Har 3 gutter fra før
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. februar 2010 #13 Skrevet 28. februar 2010 Vi får gutt og han skal hete Alexander. Tenkte det passet fint sammen med de andre barnas navn som er Christian og Lene marie. Og stebarna som heter Cathrine og Thomas.
Elsker jenta mi<3 Skrevet 28. februar 2010 #14 Skrevet 28. februar 2010 Hei hei... Vi skal ha ei lita jente som skal hete Marlene:-)
superspent75gravid Skrevet 1. mars 2010 #16 Skrevet 1. mars 2010 Vi får en gutt som skal hete Sivert:))
anik25 Skrevet 1. mars 2010 #17 Skrevet 1. mars 2010 om vi får gutt skal han hete Matheo og jente tror jeg det blir Frida
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 1. mars 2010 #18 Skrevet 1. mars 2010 Hallo, Blir det en gutt - skal han hete Mikkel. Hvis det blir ei jente til.... ja, da blir det straks myyyye vanskeligere!! Vi har vært inne på: Sol, Fanny, Henny, Molly.... Blir egentlig aldri klok på jentenavn... Grrrr!! :=) Skal på UL imorgen... og hvis alt går bra, er jo det mulig jeg er litt klokere på dette i løpet av morgendagen
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 1. mars 2010 #19 Skrevet 1. mars 2010 I magen in bor det en liten Otto Skal hete opp etter min pappa som døde da jeg var 10 år. Et navn vi må venne oss til, men det betyr mye for oss og resten av familien. Mulig han får et navn til, forslag mottas med takk ! Snuppa på snart 3 år heter Anna Linnea, men vi bruker sjelden Linnea. Anna og Otto = perfekt! :)
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 1. mars 2010 #20 Skrevet 1. mars 2010 Nå sier de jo på UL at kjønnet ikke er 100% sikkert, men det var visst ganske tydelig ei jente.. Passet fint, for synes det er lettere å finne jentenavn enn guttenavn.. Sånn utover det skal vi holde det hemmelig til etter fødselen.. Men såvidt jeg vet, ligger det ikke på navnetoppen og ingen av dere andre i lista har det.. Hehe..
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 1. mars 2010 #21 Skrevet 1. mars 2010 Våres jente i magen skal hete Thea Et vakkert navn, og en oppkallelse etter en oldemor av samboeren. Tenker på Thea Emilie, men mulig mellomnavnet blir et annet.
minion Skrevet 1. mars 2010 #23 Skrevet 1. mars 2010 Her blir det Zara om jente, usikker om gutt.. kanskje mikael.
mammaløve Skrevet 1. mars 2010 #24 Skrevet 1. mars 2010 Her blir det Liva om jente, og Sindre om gutt (jeg synes Mattis er skikkelig fint, men samboeren synes det navnet er skikkelig jålete )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå