Gå til innhold

Har dere funnet navn til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis vi får gutt skal han hete Tobias og hvis det blir jente har ikke bestemt oss ennå..

Hva skal deres hete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi får en gutt og etter planen skal han hete Odin.. men gjenstår og se om han er en Odin når han kommer da:)

Skrevet

Jeg aner ikke..men vil gjerne ha Saga om jente, og Heike om gutt..enten som for-eller mellomnavn. Femåringen syns Alexander Rybak er et knakende fint navn, det utgår gitt...så hittil heter babyen bare Spinnvill..

Skrevet

Ha ha, Solkira! Komisk. Og veldig søtt! =O)

Skrevet

Jenta vår skal hete Leah Celine, tror mange ikke synes det er no stas... men Vi liker det så ;)

Skrevet

hvis det blir jente; Tora Sofie - om vi får gutt vet vi ikke riktig.... Isaac, er på kanskje lista... :)

Skrevet

Om vi får jente skal hun hete Lillian Sofia (aka lilja) og blir d gutt skal han hete Harald Emil :)

Skrevet

gutten vår skal hete Nicolas Levi :)

har fra før tre gutter, di heter isac elian, noah nathaniel og lucas alexander :)

Skrevet

Vi får jente og vi har landet sånn høvelig på Mie Alexandra :)

Skrevet

Vi har bestemt oss, men er litt hemmelighetsfulle da vi ønsker et navn ikke så mange andre har. =) Guttenavnet og jentenavnet har lik "rot" men ulik endelse. Fine og litt annerledes navn uten å være for sære etter vår mening. :)

Skrevet

Aijla om jente her og Mihkkal om gutt.

Spent på hvem som bor inni der. Har 3 gutter fra før :)

Skrevet

Vi får gutt og han skal hete Alexander. Tenkte det passet fint sammen med de andre barnas navn som er Christian og Lene marie. Og stebarna som heter Cathrine og Thomas.

Skrevet

Hei hei...

Vi skal ha ei lita jente som skal hete Marlene:-)

Skrevet

Vi får en gutt som skal hete Sivert:))

Skrevet

om vi får gutt skal han hete Matheo og jente tror jeg det blir Frida :)

Skrevet

Hallo,

Blir det en gutt - skal han hete Mikkel.

Hvis det blir ei jente til.... ja, da blir det straks myyyye vanskeligere!!

Vi har vært inne på: Sol, Fanny, Henny, Molly....

Blir egentlig aldri klok på jentenavn... Grrrr!! :=)

Skal på UL imorgen... og hvis alt går bra, er jo det mulig jeg er litt klokere på dette i løpet av morgendagen :)

Skrevet

I magen in bor det en liten Otto :) Skal hete opp etter min pappa som døde da jeg var 10 år. Et navn vi må venne oss til, men det betyr mye for oss og resten av familien. Mulig han får et navn til, forslag mottas med takk ! :) Snuppa på snart 3 år heter Anna Linnea, men vi bruker sjelden Linnea. Anna og Otto = perfekt! :) :) :)

Skrevet

Nå sier de jo på UL at kjønnet ikke er 100% sikkert, men det var visst ganske tydelig ei jente.. Passet fint, for synes det er lettere å finne jentenavn enn guttenavn..

Sånn utover det skal vi holde det hemmelig til etter fødselen..

Men såvidt jeg vet, ligger det ikke på navnetoppen og ingen av dere andre i lista har det.. Hehe..

Skrevet

Våres jente i magen skal hete Thea :) Et vakkert navn, og en oppkallelse etter en oldemor av samboeren. Tenker på Thea Emilie, men mulig mellomnavnet blir et annet.

Skrevet

Her blir det Zara om jente, usikker om gutt.. kanskje mikael.

Skrevet

Her blir det Liva om jente, og Sindre om gutt (jeg synes Mattis er skikkelig fint, men samboeren synes det navnet er skikkelig jålete :P)

Skrevet

vår baby skal hete Gabriel Antonio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...