rolly Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Hun ba meg ha spårsmål klare,hm hva ville dere spurt om?
tante grusom master of law Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Neste ukes lottorekke.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 hadde spurt noen spørsmål jeg visste svaret på for å teste om det virkelig var sant at hun kan forutsi noe som skal skje(med mindre det ligger i kortene)....noe det høyst sannsynlig ikke er....
Tieran Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Jeg ville nok spurt om h*n kunne se noen underliggende problemer jeg hadde som hindret meg i hverdagen. F.eks om tidligere opplevelser lå i underbevisstheten og gnagde (og evt hvilke av tidligere opplevelser som lå i bakgrunnen). Ville nok også "testet" litt. Spurt om h*n kunne merket energiene til barna og om det lå noe i deres sinn som jeg burde vært oppmerksom på. Spurt om det var noen livsvalg som vil vise seg å være spesielt heldige eller uheldige over tid. Hm..var det jeg kom på nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå