Gå til innhold

Kvalmen mye bedre i uke 10, normalt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kastet opp og vært elendig form siden tidlig i uke 6. Nå i dag har jeg vært mye bedre form (er midt i uke 10 ca). Er dette normalt, eller bør eg være bekymret for å være i bedre form allerede? ..?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nyt det! jeg var også slik, var veldig dårlig hver dag og urolig med en gang jeg var bedre en dag. men sålenge du ikke blør eller har sterke smerter så kan du slappe av. Jeg trodde kvalmen slapp taket i uke 10, var ikke dårlig på flere dager, men så kom den tilbake og varte til uke 14...

men mange som blir bedre fra uke 10, så tviler på du trenger å bekymre deg :)

lykke til med graviditeten!

Skrevet

I forrige svangerskap var jeg kvalm fra uke 6 til jeg var 10 uker! er nå 7 uker på vei med nummer 2 og håper det går over i uke 10 nå også... nyt at du er ferdig med kvalmen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...