Gjest ibla Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Har kastet opp og vært elendig form siden tidlig i uke 6. Nå i dag har jeg vært mye bedre form (er midt i uke 10 ca). Er dette normalt, eller bør eg være bekymret for å være i bedre form allerede? ..?????
W29 Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 nyt det! jeg var også slik, var veldig dårlig hver dag og urolig med en gang jeg var bedre en dag. men sålenge du ikke blør eller har sterke smerter så kan du slappe av. Jeg trodde kvalmen slapp taket i uke 10, var ikke dårlig på flere dager, men så kom den tilbake og varte til uke 14... men mange som blir bedre fra uke 10, så tviler på du trenger å bekymre deg lykke til med graviditeten!
power puff Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 I forrige svangerskap var jeg kvalm fra uke 6 til jeg var 10 uker! er nå 7 uker på vei med nummer 2 og håper det går over i uke 10 nå også... nyt at du er ferdig med kvalmen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå