Gå til innhold

Hvem er vi her inne på alenforeldre-forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20 år og har to nydelige jenter. Nr 1 er 2,5 år og nr 2 er snart 7 mnder.

For tide er jeg hjemme med lillesøster, men til høsten skal jeg begynne på førsteåret på sykepleien. Dagene er tunge og slitsomme, men all moroa og gleden jentene mine gir meg veier dobbelt så mye:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 24år, har ei jente som fyller 8år om noen dager, to gutter på 2 og 1år.

Vært frem og tilbake med BF siden desember 08.

Jobber i butikk på lørdager, bare får å komme meg ut litt, ellers er jeg hjemme med minsten.

Til høsten blir det skolebenken på meg igjen - gleder meg!

Skrevet

jeg er 24 og har en gutt på 4,5 måneder. er i permisjon og hjemme nå, men håper å komme inn på sykepleien til høsten jeg og :)

Skrevet

Jeg er 24 og har ei jente på snart 4 år.

Jeg går første året på førskolelærerstudiet og stortrives med det :)

Skrevet

Jeg er 24 år og har en gutt på snart 5 år.

Jobber som omsorgsarbeider på et sykehjem :)

Skrevet

Jeg er 23 år og har to gutter på 3 og 4,5 år, og jeg ble separert for 2 måneder siden.

Jeg er omsorgsarbeider, men jeg er for tiden sykemeldt på grunn av fysiske plager. Til høsten skal jeg begynne å studere igjen, gleder meg!

Skrevet

Jeg er 27 år og har en gutt på snart 2 år. Har gutten 100% og ingen kontakt med bf (hans valg)

Jeg jobber 60-100% som vikar i en barnehage og leser til barne-og ungdomsarbeider gjennom nks.

Skrevet

Jeg er ikke alenemor enda, men venter en jente i slutten av april. Er mitt første barn så jeg er rimelig "grønn" på det meste, men tror vi skal klare oss fint likevel;)

Skrevet

Jeg har rukket og bli 30,og er mamma til et vakkert pikebarn på 20mnder.Er 100% alene med henne og har vært det siden jeg var 3mnder på vei,barnefars valg.Og helt ærlig,ikke meg imot...

Skrevet

Jeg er alenemor¨på 23år, har en datter på 2,5.

Var ferdig med 3årig utdanning i fjor vår, og begynte i full jobb noen dager senere. Stortrives:) Kjøpte oss rekkehus i sommer, og koser oss her vi to. Kunne ikke byttet dette livet mot noe- hvertfall ikke en mann;)

Skrevet

Har en jente på 5 mnd, og er alene med henne nå..:) har henne 100 %(bf valg) gikk når jeg var 4 mnd på vei:) tenkt at noen bare kan "gi" opp sine gener på den måten...:) Koser meg hjemme med verdens herligste jente:)

Skrevet

glemte å skrive at jeg er 23 år:) og ser at jeg har noen skrivefeil i innlegget mitt...tihhi..:P

Skrevet

Er sikkert blandt den elste her ;) Er 35 år og har en gutt på 5 år 100% bf sitt valg....

Skrevet

Heisann:)

Jeg er 23 år. Er alene med min lille jente på drøyt året. Har vært alene fra dag en. Har et års ekstra permisjon nå, for å fullføre lærerutdannelsen min. Har datteren min 100%. Barnefar er periodevis aktiv på telefon (!). Vi har et svært dårlig forhold pga psykisk terror og abort-tvang under svangerskapet (kanskje litt mye info der ja).

Har en kjæreste som bor et par timer unna. Vi møttes når datteren min var en måned. Er bare sammen et par uker i måneden, dessverre. Da jeg studerer og han er bundet til hjemplassen, blir det sånn en periode. Lillemor elsker han:)

Skrevet

Jeg er 26, sønn på 5. Vært alene fra fødselen av. Far bor i utlandet og ser ikke gutten.

Jeg har hatt kjæreste nå i 8 mnd, så jeg håper ikke å bli værende alenemamma så myeee lengre nå :)

Skrevet

j 25 år,alene mamma t ei jente på 1 år og en gutt på 3 år.utdanna hjelpe pleier,mne er hjemmeværende.tenker studier sener og tenker kanskje å flytte.

Skrevet

Heihei :)

Jeg er 21 år, og har en liten sønn på 1 1/2 år, Kevin :) Vi er bosatt i Namsos, par timer fra familie og bf, så gjør stort sett alt alene. Mini er hos pappan sin annan hver helg, da :) Jeg er skoleelev og tar studiekompetansen på vgs, voksenopplæringen. Trives kjempe godt og gleder meg til å starte på studiene for fult :)

Skrevet

Jeg er 27 år. Har ei jente på 4 1/2 år og en gutt på 2 1/2 år. Har vært alene siden mai i fjor.

Jeg skal begynne på voksenopplæring nå, så har ikke noen fast jobb. Har tatt noen ekstravakter og hatt et vikariat.

Skrevet

Jeg er 24år(snart 25 å halvveis til 50 =P ) har to gutter på 6år og 4,5år, og en helt fantastisk ny samboer!

Går hjemme å søker jobber, noe som til tider er grusomt kjedelig! Men akkurat nå er det bare greit for vi skal flytte i april og jeg skal gjennom en ny runde med mekling i forhold til samvær....

Skrevet

Jeg er ei jente som blir 24, har ei datter på snart 5år..

Har vært alene med henne siden jeg og pappaen gikk fra hverandre da jenta var 1.5år.. Pappaen har vanlig samvær..

Ellers studerer jeg 2året på førskolelærer linja.. og trivest veldig med det!!

Har familie og venner rundt meg :)

Skrevet

Jeg er 29 år, og har en datter på 6. Hun er hos far 50%, og det fungerer utmerket. Jeg er ferdig med 3 år på høgskolen til sommeren og krysser fingrene for å få jobb! Leier i dag, og har lyst å kjøpe bolig:) Ellers vil jeg si jeg er en livsglad jente som liker friluftsliv og fest, og elsker å reise og kose meg! =)

Skrevet

Jeg er snart 25 år og har en jente på 3 år og en gutt på 1,5 år. Jobber i hjemmetjenesten som omsorgsarbeider og går sykepleien på deltid. Er ikke alenemor til nr. 1.

Skrevet

;-) jeg tipper jeg er eldst, 45 , og ei jente på 2. Har henne 100%. Vært alene siden jeg var 6 mnd på vei.

Skrevet

Jente på 35 år. Bor på Romerike. Kjæreste i Fuglevik/Rygge. Helsefagarbeider. Skal bli Ambulansearbeider og satser på lærligplass til høsten. Begynner mest sannsynlig å jobbe på barne og ungdomsklinikken på AHUS denne uka:)

Gått hjemme siden desember 2009, men har jobbet litt fra november.

gutt på snart 4 år....

Livsglad og smilende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...