Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 hei trenger en dyktig og erfarinen advokat i barnefordelings saker fra bergensområdet. Bf prøver å få barnet vårt å flytte til seg . bruddet mellom oss er for 4 år siden og barnet har bodd hos meg siden da.Bf har aldri forsørget sitt barn hverken da vi bodde i lag eller no han tjener for lite til at de kan trekke han for bidrag. Og i går da jeg leverte barnet for en ukes vinterferie sa han :at vennen som han deler hus med hadde fortalt at barnet kunne bo her hos oss dem vist det ville (barnet er 9 år).Han hvet hvordan jeg reagerer. Jeg blir så fortvilet at jeg hvet ikke hvor jeg skal gjøre av meg denne uken barnet er vekke.Bf gjør alt for å imponere barnet og bf elsker oppmerksomhet mot seg selv.Og snakker bestandig i 3person om seg selv pappa ditt og pappa datt.og da barnet hadde bursdag ville han komme i barnebesøket for da ville alle ungene hyle av begeistring men jeg sa nei.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Hei du! Jeg bor ikke i Bergensområdet og kjenner dessverre ikke til noen advokater. Men jeg vet at det skal VELDIG gode grunner til for å flytte hovedomsorgen over fra den ene til den andre forelderen. Jeg vet alt om hvordan du har det, og hvor lite det hjelper at andre sier man ikke skal bekymre seg. Men jeg sier det nå likevel. I ettertid ser jeg at det var lite å bekymre seg for. Et møte med advokat kan være nyttig for å få informasjon om hvordan saken ligger an. Det vil nok berolige deg veldig. Også en middels dyktig advokat vil nok kunne berolige deg med at du bare skal fortsette med å være den gode mammaen du er, så ordner det seg. Omsorgen for et barn handler om så mye mer enn hvem som er den "kuleste" og gresset som kanskje kan synes grønnere på den andre siden for et barn av og til. Stor klem fra meg!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Kan heller ikke hjelpe deg med advokat - men vil bare fortelle deg at det skal utrolig mye til for at BF får det som han vil - hvis det er dette han vil - ikke bare provosere deg og sørge for at du får en skikkelig kjip uke uten guttungen.... Fortsett med å være den gode mammaen du sikkert er - og ikke bruk penger på advokat før x mannen din evnt kontakter en selv og du blir nødt til det Det er DYRT og så lenge du er en god mamma kommer han ikke til å få trumfet gjennom dette.... Jeg har vært gjennom dette og angrer på at jeg lot meg provosere av BF og brukte 50.000 på en sak som i utgangspunktet var helt latterlig... Kontakt et fam. kontor der du bor for å få råd. ikke alle der som er flinke - men du kan iallefall få luftet hodet ditt og fortalt dette til noen og kanskje få noen gode råd på veien - gratis Lykke til Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå