Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Har en sønn som er blitt 5, skulle veldig gjerne fått ham inn i den britiske eller internasjonale skolen her i byn. Britiske skolen koster 57000 i året, finner ikke priser på internasjonale sine hjemme sider. Uansett, noen med erfaring fra private skoler i Norge (ikke friskoler)?? Tenker selv at det kanskje er litt mer disiplin i disse skolene, mer struktuerte hverdager??
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Har en i 8 klasse på katolsk privatskole, det koster bare 8000 i året. Vi er veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Jeg vurderer også å sende mitt barn på ISS når den tid kommer. Jeg tror de har bedre disiplin, og lærer seg viktige sosiale normer og regler som kan være greie å ha med seg i dagens internasjonale samfunn...
Gjest sug lut Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Flytt til Arendal, der er det gratis.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har gaatt paa privatskole i Norge og har barn privatskole i utlandet. Privat er ofte dyrt og vi betaler over 60 000 i aaret per barn paa britisk skole her. Er kjempe fornoyd med skolen og syns den slaar den norske paa mange omraader. Derimot saa er jeg mer skeptisk til det hjemme hvis man ikke kan sende ungene paa en privatskole som flere i naermiljoet gaar paa. Man mister mye av sitt sosiale nettverk ved aa gaa paa skole et annet sted en det en sogner til. Det er ikke lett aa faa deg venner i gata plutselig og man kan ikke alltid vaere med andre hjem ol. Jeg har erfaring fra flere av de utenlandske skolene i Norge og i ettertid saa syns jeg ikke at det er verdt det. Skolen er kanskje bedre , men man fraroever sitt barn en del ogsaa.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Er den internasjonale gratis i Arendal? Katolske er ikke, tror den koster 6 000-8 000
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 Gutten min gikk på internasjonalskole 2 år istede for bhg.Godt fornøyd vi.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Pris internasjonale skolen i stavanger anybody?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 Ja, her er den internasjonale skolen gratis, har lurt på å sende sønnen min dit om et par år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå