Gå til innhold

Hvordan er det med dere gravide jenter??? Stille her inne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere har det bra og at formen deres ikke er for dårlig.

Også håper jeg at dere har hatt en fin helg.

Tenk i morgen er det Mars mnd alt. Våren närmer seg og vi har alle sammen forhåpentligvis et fantastisk lite nurk i magen våres som skal vokse seg store og sterke. Jeg skriver forhåpentligvis, for jeg håper ingen av oss opplever det at det er noe galt med den bittelille.

Må innrömme at jeg blir litt bekymra av å lese så mange som har mista. Men man må jo tenke positivt og tenke at det går bra.

Må også si at dere er en kjempe flott gravidgjeng her inne som stötter og gir masse varme tilbakemeldinger og råd. Det er kjempe bra.

Vi skal ta godt vare på hverandre her inne:=)))))

Kos dere masse og ta godt vare på dere selv nå. Også håper jeg det går bra for oss alle her inne.

Varme tanker og mange klemmer fra meg til dere:=)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så hyggelig melding fra deg til alle oss gravide:)

Formen er bra her, det er nesten så jeg lurer på om jeg virkelig er gravid. Tenkte å oppsøke lege for en UL imorgen, for en bekreftelse.

Men testen sa jo sitt, så jeg spiser Omega3 og folat tilskudd atter en gang :)

Håper du har hatt en fin helg og!!

Skrevet

Masse gratulerer til deg også april09 & oktober10.

Godt å höre at formen din er bra. Har ikke mye symptomer enda jeg heller, men som deg så viser jo testen positvt og ingen mens, så vi er jo gravide.

Tar sånn Gravid tilskudd vitaminer og omega3.

Satt barnevakt for lille sönnen til venninna mi i går kveld. Han er 10 mnd gammel. Var såååå koslig. Ble helt rört jeg når jeg tenkte på at jeg har en liten spire i magen som skal vokse inni magen.

Skrevet

Hehe, ja dem er riktig så sjarmerende når de er 10 måneder!!! Min ligger og tar seg en formiddagslur nå :)

Skrevet

Ja jeg föler meg som förstegangsgravid igjen, for jenta mi blir straks 9 år. Årene går jammen meg fort ja.

Skrevet

Önsker alle en kjempe fin uke og ta godt vare på dere selv jenter;=)

Klem klem

Skrevet

Var på innvendig UL i dag, og så et bankende hjerte på skjermen. Den ble målt til å være 9,3 mm, og termin satt til 17 oktober etter siste mens.

Ha en fin uke du og Gravid30 :)

Skrevet

Så spennende :) jeg var på tidlig Ul forrige tirsdag da jeg var 6 uker. Da var frøet 4 mm med bankende hjerte.

Nå har jeg klart å stumpe røyken :)))) Har min 5 helt røykfrie dag i dag så jeg er litt stolt av meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...