Gå til innhold

Har noen et svar til meg? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på p piller i mange år nå. Tar de til fast tid hver dag, men de siste ukene har jeg vært litt slapp og tatt dem når jeg har stått opp eller på kvelden før jeg legger meg, Jeg har hatt murringer i magen i over en uke nå. Kjennes litt ut som mensenmurringer, men det har ikke kommet noe mensen. Har 1 uke igjen på brettet før jeg skal ha mensen. Jeg har lest og hørt at slike "mensenmurrunger" kan være starten på en graviditet. Må bare spørre likssom. Har også hørt at det er mange som går på pilla også har de mensen og allikevel er de gravide.. Skal selvfølgelig ta en test men bare lurer på om fler har hatt slike murringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være greit å ta en test, ikke bra å fortsette å ta ppiller hvis du skulle være gravid.

Jeg gikk på ppilla da jeg ble gravid ifjor, (hadde oppkast ei helg) og tenkte ikke noe over det.

Skrevet

Ja så du mener sånne murringer kan være gravidiet? Det er en uke til mensen, kanskje bare den som kommer tidlig. Kan jeg ta test idag feks? eller må jeg vente?

Skrevet

Ja de fleste får sånne murringer i startetn.

Skrevet

Ikke alle har slike murringer. Men ja, det kan være et symtom

Skrevet

Ikke farlig å gå på p-piller selv om man er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...