Askepott 3 barnsmor Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Skal stå på skøyter med et vennepar inne i ishallen med mye folk,vet ikke om jeg tør å stå på skøyter i tilfelle jeg faller eller blir påkjørt.Hva mener dere hadde dere turt?
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Jeg hadde gjort det, men nå er jeg veldig stødig på skøyter og har et par år som kunstløperske. ( Litt overdrevent, haha) Hvis du har stått mye tidligere og føler deg stødig ville jeg gjort det. I en ishall med mye folk er det vel litt begrenset hvor mye "høy fart" og farlige situasjoner som oppstår. Ville du holdt deg på bena hvis noen fikk dultet borti deg? Hvis ja, så kos deg i ishallen
Askepott 3 barnsmor Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 Har ikke stått på skøyter siden barneskolen jeg,så vet ikke hvor stødig jeg er egentlig..kan jo prøve så ser jeg.
lykkeligmor til to<3 Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Hvis du ikke har stått mye på skøyter før hadde jeg nok stått over. Jeg har stått mye skøyter, men ikke nå når jeg har gått gravid. Det er så utrolig fort gjort å falle både på mage og rygg, og da kan det jo gå riktig så ille. Er også fort at noen bumper borti deg. Mulig jeg er ekstra pysete da;O)
enlitenpågang Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Jeg ville ikke gjort det. Som jeg ser det er det stor sjanse for at du faller, og da gjerne på rompa. Det kan være starte fødselen. Hjelper ikke med erfaring når det er mye folk der. Blir som å si at du er trygg når du kjører bil fordi du er en god sjåfør.... Man er aldri trygg i bil fordi det finnes mange sjåfører som ikke er god å kjøre.... Ta deg heller en skitur i lette skiløyper:)
saa09 Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Jeg ville absolutt ikke gjort det, man vet aldri hva som kan skje. Jeg er kanskje overhysterisk, men jeg synes det er unødvendig.
Nikki 75 Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Jeg ville heller ikke gjort det. Faller man, så faller man så veldig hardt på isen. Husker hvor nervøs jeg ble etter å ha falt på snøen, selv om jeg ikke slo meg noe særlig...
rødt&blått Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Ville ikke gjort det, selv om jeg er relativt stødig på skjøyter.. Faller man så faller man og uansett hvilken uke du er i, så kan fallet føre til at morkaken løsner -ergo: ingen oksygen til barnet og barnet må forløses umiddelbart.. Ikke vits i å ta sjangser på sånt mener nå jeg, for selv om du klarer å ta deg for, så kan støtet i seg selv være nok. Må ikke nødvendigvis slå deg for at det blir konsekvenser av det.. Vent heller til etter fødsel om det er et savn å gå på skjøyter!
Askepott 3 barnsmor Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2010 Hei igjen Leste ikke alle svarene før jeg var hjemme igjen,prøvde å stå på skøyter men merket at jeg var så ustødig så tok de av meg igjen.Turte ikke fortsette.Takk for svar:)
Minimoyene og meg Skrevet 1. mars 2010 #10 Skrevet 1. mars 2010 Hei. Nei, det skal du ikke gjøre... så lenge du ikke er Sonia Henie, så burde du holde deg unna ting som skøyter, slalom, ski, ridning osv... Hvis du skulle falle, kan ting skje, og det vil du ikke.... Gjør heller andre ting, og gled deg heller til neste vinter, når du kan kjøre freestyle, danse med skøyter på, gå lange skiturer og alt du vil... Ikke ta sjangsen på det nå. Jeg ELSKER slalom, og står helst alle svarte løyper som er å finne... og det er helt rart og ikke ha hatt på skia en eneste gang denne vinterern....men, gleder meg desto mer til neste år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå