Gå til innhold

Fotograf =)


Lykke2009

Anbefalte innlegg

Da har vi bestilt babyfotografering..

Gleder meg masse, skal ha flest bilder av snuppa men noen få av alle tre. Den store familiefotograferingen får vi ta når vi er ferdig med formeringen ;o)

 

Noen flere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle prøve sjøl først og dersom jeg ikke blir fornøyd med de jeg tar sjøl, så bestille time hos fotograf. Men tenkte å vente til han setter seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fikk en vennine som går fotolinja til å gjøre det når lillegutt var 4 mnd. tror hun skal få gjøre det flere ganger, for de ble kjempefine! hun har tilgang til studio. betalte henne 500 kr. da fikk vi alle bildene på cd, og hun printet ut 3 bilder til oss i A3 format.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å prøve Fame. Noen som har erfaringer derfra? Synes det blir så morsomme bilder. Og vi er vel ferdige med formeringen, så vi er komplett nå med 4..:o)

 

Til nå har vi tatt bilder selv av lillebror - stort sett maken til det store vi har av storesøster. Morsomt å se når vi får forstørret det og se om det blir bra..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tar masse bilder selv, men har lyst til å dra til fotograf også. men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar masse bilder vi også men vil ha noen "skikkelige", på saueskinn og alt det der...

Vi har bestilt hos en fotograf her i bergen; van schaack foto. =)

 

Vi har ikke prøvd Fame, men en tidligere Fame fotograf som har begynt for seg selv her i Bergen. Han heter Per Lundgren (www.plf.no) og tar bilder i lik stil men til en heeelt annen penge!! Får alle bildene på cd innkludert i prisen. Grunnen til at jeg ikke tar der denne gangen også er at nå er jeg ute etter det tradisjonelle... og DET får jeg ikke hos han. ;o)

Fame tar seg GODT betalt og det er mange som blir veldig skuffet på bakgrunn av det. Sjekk alle priser hvis dere skulle tenke å bestille der så slipper dere skumle overraskelser.

 

Ville at hun skulle kunne sitte når vi skulle ta bilder, derfor har vi ikke vært enda.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...