Tøysetipp Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg synes det var fint, men usikker på om det skal tilføres navnlisten. Får tygge litt mer på den.
Tieran Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Ble litt tungekrøll for meg.. Likte ikke navnet.
Rampongi Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Nydelig! jeg er glad i norrøne navn jeg
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Kom over det første gang i en av "Ravngunn" trådene og jeg ELSKER det. Det kolliderer desverre totalt med navnet på nummer en ellers hadde jeg brukt det hvis Lille i magen viser seg å være jente.
Fillerya Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Ikke det verste jeg har hørt:) Men mange kommer kanskje til å tro at det menes Eldrid? Som forøvrig er et nydelig navn.
Bunnies by night Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Definitivt finere enn Mildrid, men siden jeg ikke kjenner noen som heter Ildrid - tenker jeg automatisk på ilder...
Tøysetipp Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2010 Mildrid liker jeg ikke. Heller ikke så begeistret for Eldrid, men Ildrid var mer feminint og søtt synes jeg.
Let's hear it for the boys! Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Her er jeg litt påvirket av dialekten fra der jeg kommer fra... Der er det mange som sier "drid" istedet for "dritt", så dette ble ikke pent for meg! Hehe. Er du gravid, forresten? I så fall, gratulerer!
Neijasså... Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 Tøft. Lurer på om jeg liker det bedre skrevet Ildri, for å unngå -drid (dritt...) på slutten.
It's all about me Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Nei det er jeg langt unna å like. Laaaaangt unna.
Tieran Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 Hm..var ikke klar over at man skulle si -dritt på slutten.. (Noe som forøvrig gjorde navnet enda værre) Jeg sier det som ild-rid. Skal det vær so ill-dritt?
Monajenten Skrevet 28. februar 2010 #13 Skrevet 28. februar 2010 Tror hun som skrev det, mente at der hun bor sier de drid for dritt, og da høres det ut som om hun heter dritt på slutten selv om de sier drid.
Gjest mphs Skrevet 28. februar 2010 #15 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har nylig blitt kjent med en som heter det og syns det er et fint og spessielt navn.
PAVEEL Skrevet 28. februar 2010 #16 Skrevet 28. februar 2010 Venter du barn Tøysetipp? Flott navn synes jeg!
Tommage♀♂ Skrevet 28. februar 2010 #17 Skrevet 28. februar 2010 Tenkte det samme, jeg sier også drid til dritt, haha=p Men er du gravid Tøysetipp? Yey..!=)
Gjest Skrevet 28. februar 2010 #18 Skrevet 28. februar 2010 høres ut som noen er "illsint" Drid-drit, unskyld..men likte det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå