Gå til innhold

Gratis engelkort,vil du bli spådd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia..

Nå har jeg et kjempe fint tilbud til alle som vil bli spådd i a tarot .. Jeg tilbyr nå stort tarot legg for kun 200 kr. (vanligvis koster dette 300 kr).Jeg ska begynne å spå på teletorget og tenkte derfor å øve meg på dere,derfor får dere nå dette tilbudet.. Jeg slutter snart på bim og dib og har dette tilbudet kun noen dager. Du får også gavekort på englekort som du kan bruke når du selv ønsker..

Bruker du nettbank kan jeg spå deg med engang , husk da å sende meg kvitteringa ..

Ha en super dag videre...

Ps ; Send meg mail på [email protected] da jeg sjekker mailen flere ganger,sia jeg ikke er så mye her lenger....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare et lite spørsmål. Synes det er så rart at folk betaler penger for dette. Vil folk virkelig betale penger for dette?? Synes det virker så usansynlig at dette går ann.

Håper du ikke ser på meg som frekk som spør.

Lykke til på teletorget!

Skrevet

Heisann..

Bare spør i vei du..Det er lov å spørre,og jeg ska svare deg så godt jeg kan.Jeg har selv ringt mange en spådamer.masse stemt,men jeg må ærlig si at det var mye som var humug å da.Så mann må nesten stole på sin egen mageføelse å bruke ei spådame mann stoler på.. Jeg har funnet meg ei kjempe flink dame,hu er eqyptisk spåkone.Jeg ringer ofte inn å får gode råd,og hun forteller da hva hun ser som skjer i livet mitt akkaurt nå,og hun tar da aldri feil.Mann får da opp fortiden,nåtid og fremtid.Nåtid er da ting som skjer nå,og hvis det ikke hadde stemt ,altså hvis jeg ikke hadde trodd på tarot,så hadde jeg aldri brukt så mye penger på det assa.Jeg pleier da å betale alt fra 400 kr til 900 kr,for det er jævlig dyrt å ring inn sånn spåtlf.. Hvis du ikke tror på tarot så respektere jeg det.Men jeg trur på det.Får hvordan kan folk få opp ting som ingen andre veit om?Jeg har fått bevis flere ganger på det.Men som sagt,det er ikke alle mann kan stole på..Hvis du vil så kan jeg gjerne legge kort på deg,så får du se selv om det er noe som stemmer, Jeg kan legge gratis tarot på deg hvis du vil....

det,

Skrevet

ja, det hadde jo vært spennende det.

Men ettersom det er noen som ikke er seriøse (humbug som du sa), er det da en kunst å kunne lese kortene. sette det sammen til en sammenheng??

Eller er det snakk om "evner"

Skrevet

Godt spørsmål,tarot er komplisert og mann kan ikke påstå å si at mann er proff etter et år eller 2.Det er mye mann må sette seg inn i. Først må mann bli kjent med kort,så må mann lære betydning av alle korta,lære å tolke dem sammen med andre kort,for det er noen andre kort som ligger rundt som forsterker svaret.Så tegner meg seg opp et bilde, jeg råder alle som vil legge kort om å alltid se ei aen ei som er FLINK,OG SOM KAN DET.For det er så mange som påstår dem kan spå,men dem tolker korta helt feil,dette kan vær en grunn til at folk påstår at spåkoneen driv med humug.Så har vi da de som virklig vil narre deg.. Så hvis mann vil legge kort,gå gjerne et kurs og lære deg det av proffe folk.Jeg bruker KUN tarot når jeg spår,som et hovedspåinging men kjenner da etter hva slags følelser jeg får inn.Noen ganger har jeg fått inn navn,tegn osv,men dette ska jeg videreutvikle,,Ska gå kurs ;) Jeg tror at alle kan lære seg å legge tarot,mann trenger ikke noen evner for det tror jeg,men jeg veit jo ikke da.Men dem som har evner har jo en større fordel.Men jeg tror også at er mann veldig, veldig inntrisert så er det jo sikkert noe i det. Moro med tarot da..Tidskrevende og mann bruker masse energi ,jeg blir helt tappa for energi når jeg sitter å spår en hel dag.Viktig at mann stopper opp å tar pause,når mann kjenner at mann er sliten,for ellers får mann ikke et helt riktig bilde,og kan spå feil for mann er ikke helt konsentert hvis du skjønner.. Det finnes mange forskjellige legg,mann må finne et legg som mann føler seg vel med.Jeg liker best det lille keltiske korset,for den får jeg liksom mer innfo opp på,men som sagt mann må stole på magefølelsen sin ... Jeg kan gjerne legge kort på deg, Bare å si ifra det.. Du kan få gratis legg av meg,men da trenger jeg din fødselsdato...

Ha en flott dag videre ;)

Skrevet

kan du legge på meg også =) ?

290986

Skrevet

Sjokomelk; Tok en rask titt på deg..Lettre hvis du hadde stilt direkte spørsmål.Men vi prøver likevel... Dette fikk jeg opp på deg ::

Situasjoner

Kortet kan også tyde på nye begynnelser. En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg. Eller en fødsel, enten en barnefødsel eller fødelselen av kreative ideer eller nye følelser. Kortet kan ofte bety at du får en nyhet eller en beskjed, gjerne innen det følelsesmessige området.

Du får snart et brev,en tlf eller en besjed som vil gjøre deg veldig happy..

Det ligger nye sjanser her,nye ideer ,,

Du kan gjerne sende meg en mail hvis du ønsker å vite mer, da jeg ikke er her så ofte på disse sidene..Husk å skriv ned din fødselsdato og spørsmåla..

[email protected]

Ha en fin dag videre...

Skrevet

Sjokomelk ; Jeg får opp 2 gutter på deg...Du kommer nok til å få 3 gutter iløpet av ditt liv ser det ut som .... Får opp masse gutter rundt deg,at det springer gutteføtter rundt..

Skrevet

hei igjen!! Er du fortsatt her??

spennende er det jo da. men jeg er jo fortsatt skeptisk. kanskje jeg skulle lånt meg en bok på biblioteket.. lest litt. Men veldig spennende å høre fra noen som driver med det.

Hvis du gidder og orker kan jeg jo prøve det du tilbyr da.

250179

Skrevet

Det som er ,er at så lenge du er veldig skeptisk så "stenger "du en del ute ,slik at jeg ikke får opp alt det jeg egentlig sku fått...For det går da på energi å veit du.-Vansklig å forklare..Så jeg venter til du har Åpna deg litt mer,slik at du ikke stenger meg ute hvis du forstår.. Så du kan gjerne gå på bibloteket å låne deg en bok eller 3.. Lån den store boken om tarot.Men den er mest begrena for de som spår..Men se gjerne i den.Tarot tar flere år å lære seg..Helt sånt ortntlig mener jeg da.Søk på internet..Gå gjerne inn på Tarotnorge.com der er det mye bra innfo..Lykke til,,,, ;)

Skrevet

hei tussimor.

jeg har en gutt på 2 og ifølge UL er det en liten jente som gjemmer seg i magen ( kanskje de har tatt feil =)

jeg lurer på om mannen min vil få den sukseen han håper på ? han har akkurat startet ny jobb ( sluttet i jobben og startet dette prosjektet her) er litt riski og lurer på hvordan det vil gå.

jeg lurer på også hvordan det vil gå med fødselen denne gangen ? legene sier hun sitter på sete og jeg er redd hun ikke snur seg

hilsen 29 09 86 (samme som tidligere innlegger)

samboer sitt fødselnr er 150485

Skrevet

hei tussimor.. klarer du å se hva som gjemmer seg i magen min? :)

200279

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg er ikke veldig skeptisk, for da tror jeg ikke at jeg hadde brydd meg om å spørre deg om ting og tang, er nok mer åpen for dette enn mange andre. Synes det er spennende, og jeg er egentlig åpent for alt mellom himmel og jord.

Mine tanker ang ånder som går igjen, er at det helt klart finnes noe, men bare la meg slippe å se det. (he, he)

Skrevet

Har så fryktlig vondt i huet,hatt det i hele dag.begynner å bli litt bedre nå..jeg kan legge kort på dere ikveld,hvis formen min er bra.. Er vel her fra 20.00 tenker jeg..

Snakkes da .

Skrevet

Kan du ta en titt på meg også?

Lurer på hvordan fødselen blir?Hvordan det blir fremover?Kjærlighet,generelt?

16.08.82

Skrevet

Huff, er nå dette noe å oppmuntre da??

Skrevet

Askepott ;Jeg kan gjerne se på deg imora jeg Men kanskje vi sku ha laga en aen tråd kanskje?

Har du mail? Min mail er [email protected]

Ha en fin kveld videre...

Skrevet

Jeg vil gjerne vite når jeg føder :)

10 05 84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...