lilly of the walley Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Ønsker å gi en oppmerksomhet selvom jeg ikke er bedt. Har kjent dem i mange år og er litt overrasket over at dem ikke ba meg faktisk. Særlig siden hun ba et par stykker som har mobbet henne gjennom hele barndommen og baksnakket henne MYE etter at vi blei voksne..nok om det. Likevel føler jeg for å gi, men det blir kanskje bare teit eller?
Rampongi Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Hm, jeg vet sannelig ikke. Jeg hadde gjerne gitt gave uten å bli bedt, men kanskje brudeparet synes det er ekkelt.. aner virkelig ikke.. Men der jeg kommer fra fikk jo alltid ungene både dåp og konfirmasjonsgave fra alle "gammalkjerringene" i bygda og de var sjelden bedt..
Rampongi Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 uff, nå mente jeg selvfølgelig ikke at du er ei gammalkjerring som aldri blir bedt noe sted altså.. det var bare for å vise at mange gir vel gaver selv om de ikke er bedt i ulike lag..
~sjiraff~ Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Har kjøpt mange gaver jeg til bryllup jeg ikke er invitert i. Er vel normalt det?
Tieran Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Synes det er koslig og snilt av deg, jeg. Gi du ;o)
Gjest Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Jeg synes også det er koselig at du vil gi en liten ting. Vi fikk gaver av folk vi ikka hadde invitert til vårt bryllup (venner av foreldre, naboer). Fikk feks. to fine hånduker, kurv til brødmat, te lysholdere som hørte til serviset vi ønsket oss. Fine, omtenksome gaver som ikke nødvendigvis koster så mye men som ble satt stor pris på
Pysjen Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 ca halvparten av gavene vi fikk i vårt bryllup var fra folk vi ikke hadde bedt.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Sist jeg var i bryllup var jeg gaveåpner. Ganske mange presanger fra folk som ikke var bedt.
erteposen + 4 Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Jeg gir til venner selv om de ikke ber hele venneflokken. En liten oppmerksomhet.
storm i et vannglass Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 VI har et vennpar som snart skal gifte seg, de skal kun ha et lite bryllup med de aller nærmeste, og vi skal gi de gave:) selv om vi ikke skal dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå