FruSkurk&BandittBarna Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Er det vanlig å få blomster når man har født? Hvordan fungerer dette i såfall med flermannsrom og eventuelle alergikere? Er kanskje forskjellige regler på de ulike sykehusene på dette.
maibaby2012 Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Det har jeg aldri tenkt på som et problem! tror det er ganske vanlig å få blomster ja.
Fifrildi Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Det er ikke sikkert man får ha blomster inne på rommet hvis man får i gave pga allergier. Dette varierer fra sykehus til sykehus, men vet om flere steder der man ikke får ha blomster. Man kan heller få blomstene når man kommer hjem
Anabelle2010 har født! Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Ved mine to første fødsler lå jeg på to-mannsrom. Jeg fikk en god del blomster og jeg hørte ingenting om at det var restriksjoner på det. Om jeg hadde delt rom med en allergiker ville jeg selvsagt tatt hensyn til det og sendt blomstene hjem med mannen min eller satt de på gangen. Da er det viktig at en eventuell allergiker sier fra om sykdommen sin, slik at man kan ta hensyn til det.
ღMadame_mim ღ Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 her er det forbudt å få blomster på barsel. Sykehuset Telemark.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2010 Man kan jo sende eventuelle blomster hjem med far ja, det var lurt. Og dersom det er barselshotell har man vel rom alene der.
Fruktbar Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Med begge jentene vi har fra før av, har vi fått overflod av blomster, måtte låne et ekstra bord inn på rommet =) Første gang hadde jeg enerom, andre gang tomannsrom=) Koselig!
Daydreamer 81 Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 Det er vanlig å gi/få blomsterkort i tilfellet avdelingen ikke tillater blomster. Det er kjempegreit! :-)
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 1. mars 2010 #10 Skrevet 1. mars 2010 Jeg pleier å sende blomster hjem til de som har født! Allergier kan også forekomme og det bør taes hensyn til! En annen ting, jeg har ligget en del på sykehus og det er ikke store plassen man har til blomster. Det lille brettet man har trenger man gjerne til spiseplass, oppbevaring div. utsyr som man har med seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå