Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Er vel ikke noe verre enn hårfarging? Mener de anbefaler det fremfor å sole seg og solarium. Føler for å freshe meg opp litt når jeg skal på et par tilstelninger fremover....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Informasjon tilpasset deg direkte i din innboks. Jeg er gravid Jeg har barn 0 - 3 år Beregn ut fra første blødningsdag i siste menstruasjon. Dag: Måned: År: Sykluslengde: Selvbruningsspray Marita 19.09.2005 Spørsmål: Hei! Er det skadelig for fosteret å bruke selvbruningsspray/krem? Svar: Jeg er dessverre ukjent med produktene, men vil råde deg til å lese nøye hva som står skrevet på flasken/boksen. Du kan også spørre der du kjøpte produktet eller ta direkte kontkakt med produsenten. Det står hvem som produserer/forhandler preparatet i Norge. Det er fint at du vil være på den sikre siden. Stoffene i kremen vil absorberes via huden. Ikke gi deg før du får et svar du kan føle deg trygg på. Hilsen jordmor Monica.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå