Gå til innhold

fødsel er ikke noe....MEN....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er fødsel faktisk ingen ting,vet jeg er veldig heldig og har raske og lette og så og si smerte frie fødsler,MEN de FRYKTLIGE IRRITERENDES etter riene-....DET er noe herk og de varer jo i dages vis......og spesielt når man skal kose seg med den nyfødte og amme m.m. så er det så intense sammentrektninger.....spiser jo på paracet som drops og likevell så hjelper ikke det....er det andre her som oxså har det slik....gruer mer over hode ikke til fødsel...men til etter fødsel....grrrrrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, høres ikke godt ut. Har hørt at man merker dette bedre som andregangsfødende, så jeg får vel kjenne litt på det jeg også denne gangen. Kjente overhodet ikke noe første gangen.

Smertene under en fødsel er jo meningsfulle smerter. Blir noe annet med etter-rier...

Skrevet

jepp er verre for hvert barn man får......første gang merkes det ikke,litt mer andre gang ...osv....men det er jo logisk i den forstand,er jo livmoren som skal trekke seg sammen til normal størrelse,har jo tross alt ligget en stor unge inni der....men likevell...virkelig noe å grue seg til....

Skrevet

Hvis du tar en paracet og en ibux, så hjelper det mye bedre! Og ta de regelmessig. Det syntes jeg har hjulpet masse!!

Skrevet

Uff jeg kjenner til det der. Jeg hadde helt sinnsyke etterrier med nr 1, så jeg tenker veldig på hvordan det blir nå med nr 2. Jeg fikk noen vidunder piller på sykehuset som tok de værste toppene, husker ikke helt hva det var. Jeg kommer ikke til å vente lenge med å spørre om smeretestillende denne gangen heller. Jeg lærte foresten at det er veldig lurt og tømme blære helt før man ammer, for da blir riene litt mildere. Det hadde jeg god nytte av.

Skrevet

Heihei:)

Snakk med legen din på forhånd og få han/hun til å skrive ned at du skal ha noe som hjelper med en gang, istedet for å gå hele den lange veien fra paracet( som ikke hjelper en skit) og oppover i styrke..... uff jeg kjenner at jeg gruer meg allerede selv:(

Jeg har ei venninne som har jobbet på barsel i mange år, og da hun fødte selv siste gang, så krevde hun en type morfin som skal være veldig effektiv mot disse intense etterriene. Tenkte hun kunne skrive ned for meg hva jeg kan spørre etter:)) hehe for jeg orker ikke enda en barseltid med såpass mye smerter.....

Skal prøve det du sier saa09, med å gå på do før amming:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...