Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Håper virkelig det..Begynte på Microgynom p-piller søndagen og har fått sånne humørsvigninger.. Skal mest sannsynlig bare gå på de i 3 mnd for å stabilisere mensen,og så begynne på p-ringen etterpå.3 lange mnd..Har vært ganske tungt i dag..Sint og veldig lei meg..
-MtG- Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Det er sikkert bare ettervirkninger av Champixen;)
Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Ettervirkninger av champixen nei! Ikke etter så lang tid! Sluttet med champix den 9.2.og den humørforandringen jeg fikk av den forsvant med en gang champixen var ute av kroppen! Det er 2 uker og 5 dager siden jeg brukte den. Man kan få humørforandringer av p-piller da! Er jo helt vanlig det vel?! Men får man det av p-ringen også?? Like kraftig?
Gulosten™ Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Sannsynligvis. Ringen virker kun lokalt (som hormonspiralen). P-pilla påvirker hele kroppen.
Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Så p-ringen virker slik at man ikke får så kraftige humørsvigninger som p-piller?? Det hadde vært så fint! Sukk..Er så slitsomt dette her.. Skulle tro jeg var deprimert..Lei meg og sint..Dette kom brått nå.Håper virkelig disse 3 mnd går fort! Er det noen som går på eller har gått på p-ringen som kan bekrefte dette,at man ikke får så store humørsvigninger som med p-piller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå