Gå til innhold

Psitiv el test i hele dag. Mannen syk... Pliiiz se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex onsdag eller torsdag. Tror det var onsdag.. Så tror jo ikke det holder.. Er det for sent i morgen kveld? Håper noen har peiling på dette! Trenger litt håp og spenning de 14 ommende dagene, ellers blir det en laaaang og fæl mnd:-(

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når el testen er positiv i dag, så slippes egget fra eggstokken 12-36 timer etterpå. Så det skal jo i teorien holde å ha sex i morgen ;) Krysser fingrene for at det klaffer for dere denne pp, har lest at dere har prøvd ganske lenge nå. Viktig å ikke miste håpet når man er prøvere.

Skrevet

Tusen tusen takk:-) Godt å høre du mener det er håp:-) Ja er i 12.pp nå, så det er jo en stund. Føles jo så lenge også når det gjelder disse tingene...

Masse lykke til til deg også, og håper det klaffer fort for dere også:-)

Skrevet

Ja det er sant. Vi er i 1 pp og prøver på nr 2 nå. Snuppa var ikke gjort i en håndvending akkurat, så har ikke begynte å stresse enda for å si det sånn :P Hun er bare 1 år enda også, så det gjør jo ikke så mye om det ikke klaffer på første forsøk. Men vet utrolig godt hvordan det er å håpe og teste og prøve og gjøre sitt ytterste for å få en positiv test, og oppleve at den ene negative testen etter den andre nærmest forfølger en :( Men det finnes heldigvis hjelp å få, og vi skal nok få søsken til småttisene våre skal du se ;)

Skrevet

Ja heldigvis er det hjelp å få. Merker også at jeg slapper av mye mer nå en med 1.mann. Han kom på 6.pp, og jeg følte det hadde tatt 3-4 år:-D Men nå har vi jo han, og det hjelper veldig. Og også det å vite at vi har klart det en gang.

Håper dere slipper vente like lenge med neste spire, og at den sitter ihvertfall før du føler det har gått lang tid:-)

Skrevet

Noen fordeler er det med å bruke flere år på førstemann, da tar man vel det hele med ro en stund før man føler man blir utålmodig (vi får se på den om noen mnd kanskje, hehe). Må være kjipere å bruke lengre tid på å lage nr 2 enn førstemann vil jeg tro. Men det er sant som du sier at man har jo fått det til en gang, så da vet man jo at man kan i alle fall. Jeg hadde el på onsdag, så har nå i alle fall gjort en innsats for nr 2 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...