Litt for mye Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Søstern snakker om en ansikt skrubb fra Kanebo som hun har hørt skal være veldig god. Visstnok et pulver som skal blandes ut. Noen som vet hva det heter og om det er bra??
tante grusom master of law Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Den peelingen er helt genial!!! Man får silkesmyk hud, og massa glød. Man tar litt pulver i hånden og blander med bittelitt vann. Så masserer man inn det i ansiktet i noen sekunder og skyller av. Ikke få produkten i nærheten av øynene...Det er veldig morsomt at resultetet blir så ekstremt bra, og så er det ikke korn i peelingen. Blir bedre enn vanlig peeling. Jeg husker ikke hva den heter, da jeg ikke har noe igjen av flasken min. Men parfymerier som fører kanebo vet grantert hva du mener når du sier at det er et pulver uten korn. Den er ganske dyr. Tror jeg betalte ca 500kr. Jeg har ikke funnet produktet på nett heller...
melkekua™ Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Kanebo Sensai Silky Purifying silk Peeling Powder Har hørt den er bra :-)
erteposen + 4 Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Microrefiner til body shop er også bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå