Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Før veide jeg 88 kg. Gikk ned en del i svangerskapet,for å så gå opp igjen i samme vekt som før? Nå som jeg har vært nede i 70 kg, så vet jeg at jeg ikke vil være som jeg er lenger. Det er tungt. Jeg er bare 160. Gi meg alle tips dere har til å gå ned i vekt. Trenger masse motivasjon!!! Skal ned hvertfall 18 kg, helst 20 :-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Forbrenne mer enn du tar inn. Spis sunt og jevnt. Begrense søtsaker. Mosjoner. Meld deg inn i vektklubben (vg), der lærer du masse om hvor mye kcal det er i maten du spiser etc
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Jeg er akkurat som deg. Er 163 og var 70 da jeg ble gravid. Nå, to år seinere, er jeg nesten 79 kg, og mistrives som bare det. Dvs inntil for tre uker siden. Da meldte jeg meg på Grete Roede-kurs, og har gått ned 2,1 kg på to uker. Jeg kjenner det på buksene allerede, og det er fantastisk! Jeg har "bestemt meg" for å gå ned i vekt tidligere, men ikke sånn som dette. Å møte 9 andre en gang i uka, bli veid og må snakke om hvordan uka har gått, det hjelper på. Jeg er så vanvittig motivert at det å spise noe usunt er helt utenkelig - jeg savner det ikke i det hele tatt! Jeg ville anbefalt deg å melde deg på kurs, eller finne andre du kan slanke deg sammen med. Det hjelper å være flere. Dessuten anbefaler jeg Grete Roede, og vektklubben.no. Jeg er ikke sulten og spiser "alt", bare i små mengder. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå