Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Er det flere som har det slik at det kommer dager hvor alt bare er helt svart? Jeg har nå hver alenemor i godt over et halvt år, sønnen min er 20 måneder. Jeg har hele livet mitt drevet med hest, det har på en måte hvert livsstilen min. Trappet en godt del ned på hester etter at jeg fikk sønnen min. Min beste venninne driver også med hest og vet hvordan jeg har det for tiden, og hvor mye disse hestene betyr for meg. Det er eneste det som har klart å holde meg oppgående de siste årene. Min sønn har plagdes med mye allergi og er hyper allergisk mot hest og kan dermed ikke ta han med ut i stallen. Fikk noen hint i fra min beste venninne i dag om at hun vurdert å flytte hestene sine til en større stall. Det vil si at jeg må selge min fordi jeg ikke kan ta alle foringene selv. Føler at hele min verden holder på å rase sammen.
trillelille Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Uff da, så vondt Har også sånne dager ja. Og det er tøft, men man kommer videre. Ting blir bedre. Jeg har hatt to skikkelig svarte år, men endelig begynner ting å se litt lysere ut! Men sånn praktisk, går det ikke an å få en eller annen ungjente til å ta seg av noen foringer? Jeg vet ikke noe om dette, husker bare at søsteren min gjorde det da hun var yngre og skikkelig "hestejente". Tror det var en kjempefin løsning for begge parter. Aner som sagt ikke, det var bare en tanke.... Lykke til, håper det ordner seg for deg og at du får det bedre Send gjerne en pm om du trenger noen å snakke med.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Har vært inne på tanken men bor litt a sides til så får ikke noen til å ta foringer. blir for langt og upraktisk å ha heste på en annen stall men blir for langt å dar
trillelille Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Så dumt Håper du finner en løsning på dette! Og håper du får det bedre, tungt å ha det som du har det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå