Gå til innhold

Duva eller Arya?

06,07 og spire nr 3 i 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vet enda ikke hvilket kjønn vi venter, blir det gutt er det bestemt, men jente....

Søskene har begge navn som starter på A og er spesielle og veldig uvanlige navn..

Duva eller Arya?

Hva synest du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, da hadde jeg nok gått for Arya gitt, siden Duva høres ut som Tuva med tett nese:p

Skrevet

arya var skikkelig vakkert syns jeg :D jeg har lett etter et slikt "uvanlig" navn som bare klaffet, ingen har gjort det til nå. KAN jeg være så snill å få lov å bruke det hvis vi får en datter? ;) hihi... her er også gutt bestemt!! sambo får velge guttenavn og jeg jentenavn :) så han har ikke noe han skulle sagt ;) hihi.... jeg ville gått for Arya om jeg var deg :)

Skrevet

Det var Arya vi hadde bestemt men så fikk jeg høre Duva og synest det var fint også. Men kanskje jeg skal høre på dere og droppe Duva, min mann er ikke så begeistret, men svigermor liker det.haha.

Selvfølgelig kan du bruke navnet:) jeg har en datter som heter Arwen, det er fint det også:)

Blir det gutt skal han hete Orion :)

Skrevet

å så flotte navn!!! arwen er vakkert ja! har likt det siden jeg hørte det ;) jeg kjenner en som heter Trym Aragon også jeg, synes det er spesielt, men ganske stilig når jeg har hørt det et par ganger!!!

jeg har også tenkt på Ariel, men er usikker...

Skrevet

Min datter vil at hvis det blir en jente skal hun hete Ariel, eller Melody- datteren til Ariel.

Blir det gutt sier hun at han skal hete Kong Triton:)hehe

Aragon er vanvittig kult, hmmm, det må jeg ta på banen igjen. Arya har jeg "funnet" i filmen Aragon.

Skrevet

film om Aragon eller Eragon? jeg leser boken om Eragon nå, den dragerytteren...

hehe Kong Trithon ja ;) hvis hun hadde tatt vekk "kong" hadde det jo vært stilig ;) men når jeg uttalet det høres det ut som om jeg sier drithon eller noe! huffa :P

Skrevet

Ja stemmer, er Eragon, Dragerytteren-

Det nok bare min lille prinsesse som er veldig glad i Ariel tegnefilm og tar alt derfra.hehe.

Lykke til med navne valg. Jeg tror nok at vi har satt våre nå. Arya med jente og Orion ved gutt.

Hva er guttenavnet dere har?

Skrevet

guttenavnet er det sambo som tok seg av :) det blir Leo... både jeg og han har stjernetegnet Løve, og vi venter et augustbarn ;) så kanskje det blir en løve der også! hehe...

kjempe flotte navn du har funnet! du bør være godt fornøyd med de! :D

når har du termin? :)

ja Ariel er kjekt det, LENGE siden jeg har sett de filmene der...

Skrevet

Jg er også Løve:) men har termin 28 august så det spørst om babyen blir en løve også. Men kanskje, nr 2 hos oss kom 10 dager før termin så kan være nr 3 kommer før tiden også. Er vel 24 august som er skillet er det ikke?:)

Leo er utrolig fint, jg er knyttet til navnet Leonard da flere i familien heter det. Men det er jo igjen et veldig gammelt navn, Leo er mere moderne:)

Skrevet

ja det har du rett i! jeg har termin 25. august ;) så det spørs vel her også ! min datter kom 6 dager over tiden så...

vår datter heter Victoria , det er ingen spesiell grunn til det egentlig. vi hadde bare ikke funnet et navn og kom over dette og begge var enige ! så da ble det det ;)

da blir det vel Jomfru på oss, og da passer jo Arya eller Ariel :) det er slike jomfuelige navn! altså jeg ser for meg en helt rein sjel på en måte :) rart hvordan navn gir oss assosiasjoner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...