Gå til innhold

Svimmel, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir til tider litt småsvimmel, hvis jeg leer på hodet eller har stresset litt...flere? Hadde litt lavt bt på siste kontroll (110/60) kan det ha med det å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, lavt bt kan føre med seg svimmelhet.. Nå vet jeg ikke hva ditt bt ligger på til vanlig, men det du har der, er det helt normale for meg å ha.. Sist jeg sjekket mitt, var det 89/50.. Har slitt med ekstremt mye svimmelhet og holdt på å svime av flere ganger :(

må bare spise ofte og lite, og drikke mye.. Gjerne drikke farris(pga saltene i den, sa JM til meg).

Ellers er det jo gjerne en ide å sjekke hvordan det er med jern-nivåene dine.. Jeg fikk beskjed om å ta litt jern også..

Skrevet

Bt mitt har tidligere ligget på 130/75-80, så 110/60 er jo lavt til å være meg..sjekket jern for kort tid siden, var bra.. er nok bt som utløser det...

Kroppen skal gjennom mye :)

89/50 er veldig lavt da, ikke rart du holder på å besvime da..

Skrevet

Er også svimmel, og det er ikke noe særlig, var på butikken for første gang på 14 dager i dag, og måtte bare si i fra at vi måtte bli ferdige sånn at jeg kunne få kommet meg hjem, for det var direkte ubehagelig! Normal bt for meg er 120/70, og er nå 90/60 og merker det godt på kroppen ja! Håper det stiger litt igjen snart.

Skrevet

Jeg har alltid tendenser til lavt bt i sv.sk, og mye svimmelhet. Kan f.eks ikke dusje om jeg er sulten, for da må jeg omtrent krype ut derfra og rett i senga etterpå for å ikke kollapse.

Skrevet

Eg har lågt blodtrykk normalt, og endå lågare som gravid, så eg har same problem. Ikkje farleg, bare upraktisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...