Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 men jeg har begynt å trene!kan noen si meg sånn cirka hvor lang tid det kan ta før jeg mister disse fordømte ekstra kiloene om jeg trener to ganger i uka?har ikke tid/lyst til å trene mere... spiser vanlig mat,ikke usunt, ikke hypersunt. er 8 uker siden fødselen og hater å se meg selv i speilet, vil så gjerne inn i klærne min igjen! kiloene ligger på magen,hoftene,lårene og rumpa... så, hvor mye tålmodighet må jeg ha før disse 6 kiloene er borte?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 De siste 5-6 sitter alltid litt ekstra hardt, men du bør nok regne 8 uker til. Du må nok også trene en gang til i uken evt. gå 1 times tur i tillegg til det du gjør i dag. To ganger er litt for lite når du skal ned i vekt. Godis er fy helt til du har gått ned (evt. en neve på lørdager). Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Dette har jeg litt lyst å prøve etter fødsel, bare for å få en kickstart - og god start på våren.... www.universalcontourwrap.com Det står en liste over noen av salongene som fører dette, men det er nok flere enn det som står der. Spør i nærmeste hudpleiesalong/spa. Resten må du nok gjøre selv.. altså trene og spise sundt. Koster vel rundt 1500 per gang - og de vil nok prøve å få deg til å ta 3 ganger. Men så at det fantes noe home kit også... Er du god til å trene, så ikke tenk på dette. Bare jeg som lot meg rive litt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå