Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 For et par uker siden hadde jeg urinveisinfeksjon. Er ferdig med en kur, det hjalp der og da, men nå svir det så jeg snart kapitulerer. Det kjennes ut som jeg må tisse konstant, det kommer kun et par dråper, og det svir langt oppover i urinveiene. Jeg orker ikke dette stort lenger. Jeg vil bare de skal ta en stiks, slik at jeg kan hente noe medisin til meg Hva ville dere gjort.
Gjest Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Mlig du kan få medisin uten konsultasjon siden det er ganske opplagt hva du har? Jeg hadde ikke hatt problemer med å ringe legevakten for dette.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Ring å snakk med de. De gir deg ikke medisiner uten en sjekk, men de tar deg nok inn.
Gjest Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Jeg hadde uten tvil ringt legevakten. Du har fått for lite eller feil type antibiotika siden den ikke har tatt alle bakteriene. Ubehandlet kan det føre til nyrebekkenbetennelse og det spøker du ikke med.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 De gir nok ikke ut medisin uten urinprøve ihvertfall. Har du feber? Kan hjelpe å drikke store menger vann, og juice. -men ringer du legevakten får du nok hjelp, urinveisinfeksjon kan fort utvikle seg til nyrebekkenbet og da kan bli kjempe dårlig. god bedring.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Klart du skal ringe, event kan du dra til fødeavd om du er gravid. Det gjor jeg, tok en urinprøve og fikk antibiotika, fikk feil type først, så måtte tilbake dit dagen etter jeg var færdig på kuren og fikk en en annen type antibiotika....
Ranveig R Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Hadde glatt ringt ringt legevakten for dette. Det vil nok berre bli verre utan (riktig) antibiotika, og det kan bli lenge å vente til mandag. Husk berre å fortelle kva type antibiotika du fekk sist så du får ein annan sort denne gongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå