Gå til innhold

Jeg er avhengig av anonymforumet på dib

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innom her flere ganger om dagen, og på kveldene er jeg her mye, gjerne etpar timer til sammen. Har jeg et problem eller? Er du avhengig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som å høre meg! Jeg sjekker alltid fb først, men så snart jeg er ferdig der så bærer det inn hit. Kan sitte her i opp til 4 timer på kveldene! sterkt ahengig mao!

Skrevet

Jeg også. Har vært på og av på disse sidene siden jeg var gravid for 8 år siden og har gått måneder uten å være inne. Men nå som anonymforum er felles og det er så mye trafikk her inne er det mye vanskeligere å holde seg unna enn før. Jobber mye hjemmefra og har som ambisjon at jeg ikke skal gå inn her, for det stjeler tiden min så veldig, men klarer det som regel ikke.

Nå, f.eks, sitter jeg på "kontoret" mens pappa legger barna og er livredd for at han skal komme inn å "ferske" meg ;-)

Skrevet

Erklærer meg herved som enda en anonym dibboholiker.. Må snart sendes på avvenning!

Skrevet

Jeg også;-) Sjekker alltid når jeg kommer hjem fra jobb og sitter sikkert her 2 t i gj.snitt hver dag.

Skrevet

Me too!! Haha, syk ting å bli avhengig av! ;) Men skader jo ingen, så er jo ikke det verste å bli avhengig av heller!

Skrevet

Her og! Avhengig og skjønner egentlig ikke helt hvorfor:P

Skrevet

HAHAHAHA:D Anonym 20.23, ser det SÅ for meg. sitter å titter over skuldra, livredd for å bli fersket på å snike seg unna kveldsstellet:D

Skrevet

Jepsi, pepsi, schwepsi.. I`m in aswell...

Skrevet

ja det er forferdelig :( av en eller annen grunn er jeg NØDT innpå her å se!!! selv om jeg er på Bim da...

er ufattelig, men jeg må se hva det krangles om i kveld... hehe

Skrevet

Jeg også, kunne ikke falle meg inn å bruke nick, har aldri vært på skravlesiden, virker gørr, her inne går ting mer unna. Burde ha hatt anonymknapp på alle sidene, for de som ville

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...