lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Kjøpt ny ledning fra laptopen til kontakten(med de tingene som kommer imellom der) for kort tid siden, den gamle var et brudd i. Og nå de siste dagene har pcen plutselig slått seg av fordi batteriet har ladet ut, tross at kontakten har stått i. (står i hele tiden pga dårlig batterikapasitet) Har da måtte presse inn den som skal inn i pc en, og når jeg har sluppet den har den gått rett på batteriet igjen... Er det den delen som sitter i maskina som kan være gått for langt inn eller noe? Andre som har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Kan høres ut som om det er en kontaktfeil i datamaskinen
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2010 jo, er jo ikke umulig det. Tro om det lar seg fikse lett? og om det blir dyrt? og om det lønner seg med tanke på at maskina er 4 år gammel, og har begynt å "tøve" på andre måter også.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Vanskelig å si. Jeg ville levert den inn til rep. og bedt de om å se på den, men om å IKKE gjøre noe før jeg hadde fått et prisoverslag. Og da kan du vurdere om det vil lønne seg å reparere den eller å investere i en ny maskin.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2010 Hm, tro om de tar den inn nedpå butikken som selger pc utstyr, selv om jeg ikke har kjøpt den der, har kjøpt den på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå