ღMadame_mim ღ Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Kom plutselig på at det er en ide å vite nøyaktig hvordan jeg tar tiden på dem slik at jeg ikke reiser for seint til sykehuset for eksempel!! Tar man tiden fra den første slutter til den neste begynner? Det er slik som er mest logisk for meg, men er jo ikke sikkert at det er slik!! Jordmor har gitt beskjed til meg om at jeg skal reise til sykehuset når det er 2 rier iløpet av 10 minutter regelmessig. Men skal de vare så og så lenge i tillegg?
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Rieteller, superenkel: http://www.baby2see.com/contractions_timer.html
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Riene trenger heller ikke å bli regelmessige, det ble ikke mine før nesten helt mot slutten av åpningsfasen- i starten varierte det med alt fra 2 til 10 -12 minutter mellom hver. Jeg kjente det best på smertene; når det gjorde skrekkelig vondt- altså at jeg stod på alle fire i senga og skrek- var det på tide å dra på sykehuset:p Hadde da 3-4 cm åpning, og dermed i aktiv fødsel- dette på tross av at riene så absolutt ikke kom regelmessig=)
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Må bare vite hvor jeg finner den rie-telleren...:-). Dytt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå