Gå til innhold

Noen som har prøvd Sea band mot kvalmen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg syns det funker! Løp og kjøp er min anbefaling!!

Skrevet

Har allerede kjøpt. Eller det vil si... Mannen min kjøpte til meg i går, men det viste seg at de han kjøpte var for barn! De stopper jo blodsirkulasjonen helt! Så nå vurderer jeg å kjøpe nye da... Men da skal jeg gjøre det! :)

Skrevet

Jeg bruker dem mot kvalmen. Veldig god effekt i starten, nå merker jeg ikke så mye. Synes ikke noe hjelper akkurat nå.

Skrevet

Jeg bruker det av og til,og synes det hjelper litt...Men er kvalmen blitt for intens er ikke virkningen så god heller,så for meg gjelder det å sette de på før kvalmen er på topp!

Skrevet

Jeg prøvde disse sist svangerskap, hadde dessverre ingen virknung på mg. Men har en vennine som hadde god virkning, så det er verdt et forsøk.

Skrevet

Funka ikke på meg. Fikk Afipran av legen. Kvalmestillende å det FUNKA. Lykke til.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd dette i forbindelse med graviditet, men tok på meg bånd etter at jeg hadde blitt båtsyk/kvalm og ble faktisk frisk på 20 min!! Dette er etter min erfaring knallbra :)

Skrevet

De var min redning:) Var kvalm hele døgnet.. så kjøpte jeg disse og ble mye bedre. Måtte samtidig holde kvalmen i sjakk med å spise ofte, men fikk hvertfall i meg mat etter båndene kom på;)

Skrevet

Det funker ja!

Hadde litt kvalme i uke 5-6-7, fikk taki i uke 7... Og etter det slapp jeg kvalmen. Er i uke 12 nå og er så frisk!

Skrevet

Virket ikke for meg dessverre:( Postafen og ingefærkapsler her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...