Gå til innhold

åhhh i dag er det ubehag og vondt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et "belte" rundt magen og ryggen og hoftene som murrer og sprenger sånn,trur jeg snart blir gal og to utolmodige barn i hus som er 3år og 4,5år som kjeder seg inne i møkkaværet på østlandet.Jeg vil ha ut lille gull snart nå så man kan være litt "normal" i humør og kropp igjenn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - sånn hadde jeg det -spesielt i går. Dro på tur med guttungen og en kamerat av han. De gikk på ski og jeg skulle gå til fots m vofs. Men klarte knapt å gå en meter.

Og i dag -akkurat nå sitter jeg faktisk her med noe jeg tror må være rier. Hurra!!! Er 6 dager på overtid, så det er ikke en dag for tidlig for å si det sånn.

Foreløpig er det 8 - 10 min mellom takene, så det kan jo stoppe opp igjen også, men enn så lenge er jeg optimistisk.

Blir snart din tur også - men er grusomt kjedelig å leve i slik en vakum tilværelse som disse siste dagene har vært

Skrevet

Stakkars deg.... Det er ikke lett med utålmodige barn heller! Vi har også bare 1,5 år mellom våre to, men de er nå blitt 6 og 7,5 så de er lettere å aktivisere!

Jeg har selv hatt milde mensmurringer i et par dager, og bare venter og venter på at noe skal skje!!! Er 9 dager på overtid nå!!!

Lykke til! :-)

Skrevet

har d sånn som deg Ate...vondter rundt livet men jeg tror ikke d blir noen fødsel av dette...tenker d er modning...

Skal å strippes i neste uke så jeg håper på videre action da:-).

Men tar selvfølgelig gjerne imot en fødsel idag...lei å være gravid nå...

Skrevet

Takk for svar jenter.Noen av dere som opplever kvalme,liten matlyst i tillegg? Ser etter alle tegn nå:-) Blir nesten gal i hue sånn på slutten hehe! Men håper uansett at det går 1døgn til før noe skjer for i morra er det voksen bursdag for 3åringen vår:-) Men etter da så er det bare fritt frem,har store håp om at no skal skje i løp av uka som kommer assa;-) Lykke til da jenter håper noe skjer for oss alle sanrt;-)

Skrevet

Jeg har det som deg om dagen. Kynnere, mensmurringer, nedpress, bekkenplager, kvalme, brekkninger og dårlig matlyst.

Jeg er moden og har åpning, men er også førstegangs så aner ikke hvor lang tid dette kan ta!

Er så lei nå at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! 3 dager igjen til termin!

Skrevet

Uff dette gir seg ikke eller kansje jeg ikke skal si uff;-) Har også tak i magen som er vonde men ikke regelmessige så vi får se da....kansje det er no på gang??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...