gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 kjempe ekkelt!! hele familien til sambo bor der de har d bra, men alle tingene inni huset til pappan og besteforeldrene er fullstendig knust :( synes virkelig synd på dem. etter skjelve kunne min svigerfar fortelle oss at han så havet trekke seg tilbake 3 ganger ca 100 meter og komme sakte inn igjen :S heldigvis gikk d bra med dem, de bodde et lite stykke unna der d var verst!
dete Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Ja, det er veldig ekkelt. Jeg har en elev som er på ferie der nå. Får ikke kontakt med dem...
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 uff... d er katastrofe!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Ja, det er så trist, og så utrolig urettferdig at det ofte rammer de som allerede har det verst! Men det er dessverre en risiko for slikt ved tektonisk aktive områder, Chile feks ligger jo rett på plategrensa, og Haiti ligger også på en såkalt geologisk "hotspot"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå