Gå til innhold

Dere som har Emmaljunga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi var å så på ogn her om dagen, kommenterte sambo at hengslene på understellet var laget i hardplast.. (festene som lager støtdemping..) DET trodde han aldri i verden at skulle holde.. MÅTTE jo bare bli problemer med de... hehe...

Men hva med dere som faktisk har, og har brukt Emmaljunga? Er dette no det har vert problemer med? Knekker de? Må de byttes ut?

Dama i butikken mente de aldri hadde hørt om noen problemer med de.. og jeg tenker at et merke som Emmaljunga hadde vel forbedret delene om det hadde vert problemer med det?

Eller hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker som deg, at hvis det hadde vært et problem så hadde vi enten hørt om det, eller så hadde de fikset det...

Jeg har ikke noe erfaring ennå, jeg har kjøpt en brukt Emmaljunga-vogn som er like hel foreløpig, så får vi se om den faller fra hverandre når jeg begynner å ta den i bruk om en måneds tid. :o)

Skrevet

Jeg har kjøpt en seks år gammel emmaljungavogn, og den er fortsatt like fin.. ingen deler som har trengt å bli byttet eller noe sånt..

Har vært borti mange vogner, og for meg virker det som om emmaljunga er av de mest solide..

Skrevet

Har min Emmaljunga fra 2008, og er meget fornøyd med den, og gleder meg til å begynne å bruke den igjen =)

Disse festene har jeg ingen problemer med i det hele tatt! Så du kan berolige samboeren din med at det går helt sikkert bra =)

Lykke til!

Skrevet

Har aldri hatt problemer med de hengslene nei. Må ellers nevne at emmaljunga har bra service hvis noe går galt. Vogna vår var gjennom diverse juling på flyet, og da fikk vi låne understell mens den var til reparasjon.

Skrevet

Dette var jo godt å høre.. ;)

Jeg har nok bestemt meg for lenge siden for en Emmaljunga vogn.. så det skal nok uansett noe til å omvende meg for han "farr".. hehe... Men nå kan jeg jo betrygge han litt da :P

Skrevet

Har Emmaljunga årsmodell 2006 og ingen problemer med den. Den er fortsatt i bruk til 3-åringen, og til høsten skal nestemann overta den. Super vogn!

Skrevet

Emmaljunga skal være en meget god vogn. Er kun den vogna i Skandinavia som lages, Simo og Brio blir laget i kina nå...

Skrevet

Mannen min spurte om dette i butikken, de sa at deres understell hadde fått best i test i sverge. De hadde problemer med en av modellene for en del år siden, men nå brukte de samme system på alle sine vogner. Hun i butikken sa at de aldri hadde fått klager på understellet på sine Emmaljunga vogner. Vi kjøpte Classic understell til Modial vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...