Nikki 75 Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Jeg leser om de som frykter at barnet ligger i seteleie, eller som har morkaken foran eller andre ting som gjør at de kanskje må ha keisersnitt. Og så tenker jeg som så at vi er så fantastisk heldige som er gravide i en tid der det faktisk går an å sjekke disse tingene i forkant, og gjøre ting for å fikse dem! Tenk i gamle dager, da visste man ingenting før fødselen satte i gang, og hvis da noe var galt, så var det jammen ikke noe å gjøre med det annet enn å krysse fingrer og tær og håpe at det gikk greit... Dette er ikke en kritikk av de av oss som er nervøse eller stressa, men jeg følte bare for å uttrykke takknemlighet for at vi har teknologi som hjelper oss så sinnsykt mye i svangerskapet!
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 ja vier veldig heldig... hvis jeg var født for 100 år sia hadde jeg dødd i fødsel sist (morkaka satt fast, og jeg blødde masse).... vi skal ikke så mange mil sør før de har disse problemene enda
Anabelle2010 har født! Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Signer på denne! Er veldig glad for teknologiens inntog og det skader ikke å stoppe opp og faktisk tenke på det. Samtidig kan nok noen av oss bekymre seg unødig når noe oppdages veldig tidlig og retter seg av seg selv i god tid før fødsel. Men heller det enn at noe skal gå galt, spør du meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå