Matildesnusk + lille ups Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Ja, jeg har som sagt lyst på nye gardiner. De skal være helt kritthvite, og det er jo ikke så vanskelig å finne. Har sett både på stoff og stil og ellos og jotex. Men jeg er litt lei av at alle gardiner skal være så florlette og tynne, nå vil jeg ha litt tette og "tunge" gardiiner. Hvilket stoff skal jeg velge da? Noen som har noen tips? Kan kjøpe metervare eller ferdige lengder. :-)
Tieran Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Jeg er personlig veldig glad i cord fløyel (evt fløyel"), men vet ikke hvor fint det blir i helt hvitt. Ellers kan du jo ta vanlig bomull og evt sy det dobbelt (om du syr). Evt kan du legge noe tungt i løpegangen nede, slik at de holder seg tunge (slik som man kan på panelgardiner).
Matildesnusk + lille ups Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2010 Vet du hva, fløyel eller cordfløyel har jeg ikke engang tenkt på. Det må jeg google etter og se om det finnes i hvitt. Takk for tipset! :-)
wirre;o) Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 det er ikke enkelt og finne kritthvite,nei... det er gult i nesten alt. æsj! Men tilslutt har jeg da funnet noen. de er i lin, kan ikke kalle de tunge, men de er lune.
Tieran Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Si fra om du finner noe pent da ;o) (skal snart investere i litt mer varige gardiner)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2010 Fant eller ikke noe, kun offwhite og det er det jeg har fra før. Hva fant du da? Hvor hen? Må kanskje ta meg en tur på kid eller noe sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå