Gå til innhold

Nå tror jeg jammen riene er i gang! :) :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangs så har ikke noe å sammenlikne med, men nå har jeg iallefall regelmessige smerter i magen/ryggen som jeg ikke har kjent før i svangerskapet. Minner om meget sterke mensensmerter som kommer i tak:) Det er ca 10 minutter mellom hver, og de varer i ca 30-35 sekunder nå. Det er jo en start, og forhåpentligvis øøøker det på!

Håper virkelig det ikke gir seg! *bank i bordet*

Flere som føler noe er på gang?

Lykke til alle som nærmer seg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forresten 3 dager over ul-termin, men har mens-termin i dag. Kanskje min egen beregning stemmer?! *håper*

Skrevet

Oi, så spennende. Høres ut som en veldig god start på dagen :-)

Lykke til, så satsder vi på at det ikke gir seg!

Skrevet

spennende:):) hold oss oppdatert:) her er det stille men jeg er bare i uke 35+2, så du kan låne mitt fødestøv, må bare ha det igjen om tre-fire uker:)

Skrevet

Tusen takk begge to! :) Dette er spennende! Merker jeg "nyter smertene" hvis det går an å si det. Har ventet så spent og lengtende på dette:)

Skrevet

Lykke til :) Håper min fødsel og starter om morgenen, greit å være uthvilt når det setter i gang :)

Skrevet

Ja, helt perfekt å starte på morgenen! Våknet av smerter i 6-tiden, så jeg er glad jeg fikk ca. 5 timer søvn før det startet:) Ca. 8 minutter mellom hver nå, og de varer litt lenger. Vurderer å ringe føden snart:) Jippi!!!

Skrevet

Gud så spennende!!! Hvordan går det med deg nå? Er du i fødsel? Eller har du en lurekropp?

Venter i spenning på oppdatering :)

Og ønsker deg lykke til!!

-med glede og kjærlighet i bylt hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...