trost09 Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Kan barnefaren bare ta med seg den lille om han ønsker å flytte ut sånn plutselig?Hun er 5 mnd og jeg fullammer.Dette skjønner han ikke.Er jeg teit?
Gulosten™ Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Nei selvfølgelig kan han ikke det. Med mindre du er spik spenne gæærn og ikke veit hvordan du tar på deg dine egne sokker engang.
lille sprelle Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 hæ? Selvsagt ikke! Det skal mekles om en samværsordning dersom dere ikke kommer til enighet dere imellom
trost09 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2010 Han vil det skal skje i dag og jeg får han ikke til å skjønne at det er helt feil.Vi har vært sammen i 6 år.Hvor feil kan man ta?
Anja Annonym Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Hadde sikkert vært enklere for oss å svare deg, hvis du hadde skrevet hvilken grunn bf vil påberope seg for å ta med seg ungen. Påberoper han seg nødrett pga mors sykdom, så ja, da kan han ta ungen og gå, men siden dere er gift i tillegg må han da foretak tiltak for å bedre din situasjon. Vil han ta ungen fordi dere har kranglet, og han vil rømme med ungen, så er det jo kidnapping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå