Gå til innhold

GLAD..men nervøs..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, hei og gratulerer til dere alle!! Jeg testet positivit i går, og er bare såååå glad. Men etter å ha prøvd å bli gravid i over 1.5 år, har hatt hysteroskopi, SA for noen mnd siden...er jeg så nervøs også. Jeg håper så inderlig at det går bra og at jeg får følge dere i tiden fremover. Det er jo så fantastisk med et barn som vokser i magen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! gratulerer til deg også!:) jeg er også veldig nervøs... jeg har termin ca 3 nov, ifølge kalkulatoren her inne, hadde en MA for noen måneder siden, så klarer ikke helt slappe av før det har gått 3 mnd.. men vi krysser fingrene for at dette går BRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, jeg hadde en SA i november og har ønsket men barn siden mars i fjor. I morrest tok jeg en test og den viste en svak strek, tok en til bare for å forsikre meg om at det stemmer, og det gjorde det. Jeg er også utrolig redd for å miste igjen og ønsker inderlig å være med denne gruppen, men det får tiden vise. Håper vi alle er med videre helt til termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok også test i morrest og den viste positiv!Nå er vi begge glad,nervøs,redd og ekstatiske. Alt for tidlig å fortelle det til venner og familie,så veldig glad da jeg fant denne gruppen slik at jeg kan fortelle det til noen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og at dere deler deres opplevelser, tanker og følelser. Det hjelper i en sårbar situasjon! Krysser fingrene for oss ALLE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min er ikke hjemme før onsdag. Jeg har ikke noe lyst å fortelle han dette via tlf, så må vente helt til da. Kanskje jeg skal ta en test da og vise han, så jeg slipper å fortelle.

Er også kjempe gla og har lyst å fortelle noen, men trur det beste er å holde det tett til jeg har fortalt typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...