***lykkelig mamma*** Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Hi, Er det noen av dere som er plaget med smerter i magen i forbindelse med luft? Jeg har vært hjemme denne uken og dermed vært mer i ro, lurer på om det kan være en av årsakene til at jeg føler meg mer oppblåst og har mye mer luft i magen? har dere noen tips om hvordan dette kan forbedres, man blir jo alltid engstelige når man kjenner smarter i magen, men har masse luft i magen i tillegg så tror dette hører sammen! Er forresten 20+3
Gjest Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Heisann! Jeg er også mye plaget med luft i magen. Jeg tror det kommer litt av både graviditeten og at jeg ikke er flink nok med kostholdet. Jeg opplever å ha en del smerter på sidene av magen, og nede i magen, og jeg tror det kommer av luften. Magen føles innimellom helt sprengt, og det er da det er vondt. Jeg kjøpte Nycopro på apoteket mot oppblåst mage. Jeg tror den har hjulpet, for det blir verre når jeg slutter å ta dem. De sa på apoteket at jeg kunne ta dem selv om jeg var gravid. Lykke til! klem
Gjest Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Heisann! Jeg er også mye plaget med luft i magen. Jeg tror det kommer litt av både graviditeten og at jeg ikke er flink nok med kostholdet. Jeg opplever å ha en del smerter på sidene av magen, og nede i magen, og jeg tror det kommer av luften. Magen føles innimellom helt sprengt, og det er da det er vondt. Jeg kjøpte Nycopro på apoteket mot oppblåst mage. Jeg tror den har hjulpet, for det blir verre når jeg slutter å ta dem. De sa på apoteket at jeg kunne ta dem selv om jeg var gravid. Lykke til! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå