Moi 32 Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Jeg er ikke overvektig(172cm og 66kg), men problemet er at jeg alltid har hatt hvert eneste ekstra gram rundt midjen. Etter to barn og 3-4kg opp i vekt har dette gått fra ille til verre.. Det ser IKKE bra ut, og i tillegg vet jeg jo at dette er det virkelig usunne fettet. Til nå er det lite som har hjulpet. Noen som har noen råd eller erfaringer å komme med?? ALT mottas med takk!
alvis Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Jeg spiste sunt, gikk turer og brukte rockeringen flere ganger i uken. Det gjorde underverk.
Boulengerina Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 På programmet "legene" var det nettopp et innslag om en diett som heter "flat belly diet" som de anbefalte for å fjerne det farlige magefettet.. Kommer sikkert opp noe om du googler det:)
Monajenten Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Det eneste som funker for å fjerne ihvertfall sidefettet hos meg, er rockeringen. Prøver å rocke 10-15 minutter for dagen, og jeg kan garantere deg at det funker!
Moi 32 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2010 Har kjøpt rockering, men klarer for f... ikke å bruke den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå