Gå til innhold

Spørsmål om kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er etter det jeg har skjønt, normalt med kynner gjennom svangerskapet. Men så leser jeg at det ikke er bra med for mye kynnere heller, på grunn av fare for for tidlig fødsel. Men hva er for mye kynnere, når bør man bli bekymret? Dette er mitt tredje svangerskap, og jeg har kynnere omtrent hver dag. De er ikke vonde, men det kjennes. Og de varer ikke lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere er jo modning til fødsel! Jeg er fulltidssykemeldt no, for jeg får kynnere bare jeg skal til bussen, som går rett oppi veien! Jeg har ufattelige smertefulle kynnere, og de gir seg ikke før jeg står helt i ro! Er i min uke 22 no..

Skrevet

normalt å ha kynnnere i løpet av svangerskapet.. noen har dem hver dag, andre sjeldnere... noen har smertefulle kynnere andre bare litt ubehag.

du kan bare ta det med ro.. hvertfall siden de ikke varer sålenge..

men ta det opp med jordmor eller lege....

så dem er klar over det..

Skrevet

Kynnere er TRENING til fødselen. Og det er helt normalt gjennom hele svangerskapet. De er som regel ikke smertefulle, og skal ikke komme for hyppig. Oppleves forskjellig fra person til person. (det jordmor sa til meg var at jeg skulle være obs hvis jeg fikk menssmerter samtidig.)

Jeg har også kynnere hver dag, men mer når jeg stresser, trener eller har sex. er i uke 22 nå.

ellers framprovoserer ikke kynnere en tidlig fødsel :-)

Tror ikke du skal bekymre deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...