♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Gjør liksom alt som ikke er lov hele tiden. får sinna-anfall når han ikke får lov til å gjøre ulovlige ting (som å forskyne seg i skapene) bare min som holder på sånn?
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2010 Må jo løpe etter han hele tiden føler jeg. Har 2 andre barn som krever sitt også, mulig han føler seg litt som "dritten i midten" (uff misliker det uttrykket SÅ fælt) Trass ja..så tidlig? Kan ikke huske det sånn på eldste, men alle barn er jo forskjellig hehe
Gulosten™ Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 De er kjempeforskjellige Min lille, store har vært sånn siden hun var halvannet. Det kommer når det kommer, frustrerende når man står oppi det ja. Men plutselig går det jo over! Viktig å være konsekvent, ja...
ifie Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Jepp! Storebror har trassa i over et år nå. Heldigvis slipper vi å krangle dagen lang, men vi må nok gjennom en fight eller to hver dag. Han var nok ikke mer enn halvannet år da han begynte på toårstrasen sin
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2010 Ja jeg prøver, ikke alltid jeg klarer det gitt..
alvis Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Høres ut som min 2 åring og høres veldig normalt ut:)
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2010 Dette var god lesing. Har tenkt at det kanskje ligger noe mer bak (type mistrivsel i bhg), men da er det flere som har det travelt med sine 2åringer
Gjest Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Han høres veldig normal ut! Jeg pleier å ha leketreff med jevnaldrene i helgene for det er faktisk det eneste som sliter han ut. Da hyler og skriker og herjer de og har det utrolig fint med sin felles trass;)
lille sprelle Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Det kan sikkert kalles trass, men det er vel bare en måte å teste ut egne (og dine) grenser, samt øve seg på å bli selvstendig
*Lissi* Skrevet 27. februar 2010 #11 Skrevet 27. februar 2010 Vesla her begynte når hun var 16 mnd. De tre eldre søskenene hennes begynte ikke så tidlig, så det er nok forskjellig når det begynner:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå