Gå til innhold

2åring, normalt å være "slitsom"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør liksom alt som ikke er lov hele tiden. får sinna-anfall når han ikke får lov til å gjøre ulovlige ting (som å forskyne seg i skapene)

bare min som holder på sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekstremt normalt!! Trass heter det :P

Skrevet

Må jo løpe etter han hele tiden føler jeg. Har 2 andre barn som krever sitt også, mulig han føler seg litt som "dritten i midten" (uff misliker det uttrykket SÅ fælt)

Trass ja..så tidlig? Kan ikke huske det sånn på eldste, men alle barn er jo forskjellig hehe

Skrevet

De er kjempeforskjellige :) Min lille, store har vært sånn siden hun var halvannet. Det kommer når det kommer, frustrerende når man står oppi det ja. Men plutselig går det jo over! Viktig å være konsekvent, ja... :P

Skrevet

Jepp! :)

Storebror har trassa i over et år nå. Heldigvis slipper vi å krangle dagen lang, men vi må nok gjennom en fight eller to hver dag.

Han var nok ikke mer enn halvannet år da han begynte på toårstrasen sin :)

Skrevet

Ja jeg prøver, ikke alltid jeg klarer det gitt..

Skrevet

Høres ut som min 2 åring og høres veldig normalt ut:)

Skrevet

Dette var god lesing. Har tenkt at det kanskje ligger noe mer bak (type mistrivsel i bhg), men da er det flere som har det travelt med sine 2åringer ;)

Skrevet

Han høres veldig normal ut!;) Jeg pleier å ha leketreff med jevnaldrene i helgene for det er faktisk det eneste som sliter han ut. Da hyler og skriker og herjer de og har det utrolig fint med sin felles trass;)

Skrevet

Det kan sikkert kalles trass, men det er vel bare en måte å teste ut egne (og dine) grenser, samt øve seg på å bli selvstendig

Skrevet

Vesla her begynte når hun var 16 mnd. De tre eldre søskenene hennes begynte ikke så tidlig, så det er nok forskjellig når det begynner:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...