Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Jeg likte det, men personlig liker Amina bedre. Har en datter som heter Mina, så følte det ble mer: "Ja, Mina":)
Caity<3 Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Signerer hun over her. Syns Amina er en veldig fint navn, men Jamina var også søtt.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Det minner for mye om Jernia for min del. Da er Mina og Amina mye bedre;)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 er ikke det ett symaskinmerke? tør jeg foreslå Wilfa?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Høres førstegenerasjons innvandrer ut ...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Jeg synes det er et fint navn - på en utlending. Passer ikke på en typisk norsk unge.
(Muskat) Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Jeg tenkte på en symaskin jeg og. Eller en moped...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #11 Skrevet 27. februar 2010 Jeg mener at det ikke er et navn.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #12 Skrevet 27. februar 2010 Det er et veldig fint navn på en utlending, ja...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #13 Skrevet 27. februar 2010 Jeg kjenner to pakistanske jenter som heter et. Om barnet er pakistansk så padder det jo bra, men kanskje ikke så bra på et helnorsk et?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå